2013年11月18日 星期一

Suki屋企party

2013年11月16日
 
 
今日約左上SUKI 屋企開俄羅斯party~haha
因為suki 係俄買左魚子同鵝肝返唻~可以一齊share~

 
真係超多野食~ 辛苦哂suki同佢媽媽~
我都有早少少過去佢屋企幫手架~
再開咪個frances 美國salami腸~好好食~

 
呢個魚子suki話要euro60, 成hk$600~ 好貴~
同上次俊妹去完返唻買果種係一樣架~
我估去旅行團買既都係呢d....

 
鵝肝+魚子, 最高的享受!!!!!!!!!!! wahahaha 好味道~

 
同場加映~仲有gas 表演~

 
食到好飽...又係到唔停口咁傾呀傾~
原來都已經3點幾, 出發去西貢~

 
噚日買左自拍神器, 梗係要帶佢出街威下喇
正, 自拍都可以影咪月光同海灘~ perfect~

 
再係西貢周圍遊下~
西貢真係好舒服架~ 我個人鐘意西貢多過赤柱
可能西貢仲有一少部份地方冇咁遊客區

 
再到六福食好野~

 
魚湯粉絲蜆~ 好食~ 個湯一d都唔腥~清哂

 
相機先食~~hehe

 
招牌炸豆腐, 好味~ 但我總係覺得熟口熟面
係邊到食過咁~ 仲要係一樣味~而我應該未食過呢間六福

 
最貴既蟹, 雖然貴~但真係啖啖肉, 而且真的超級新鮮~

 
黃金蝦~ 又一好食推介~ d蝦新鮮到暈
超彈牙, 個蛋黃比例又岩岩好~ 讚~

 
另一招牌風沙雞, 個人認為唔係話唔好食
不過係一般好食~ 係稻香都食到既雞~
所以呢到有d貴~
 
食飽仲要食咪甜品先肯返歸~
真係超盡興既一日~

沒有留言:

張貼留言