2014年4月27日 星期日

我們的cartier

早係幾個星期前已經睇好左cartier 婚介~

但由於真係想睇多幾間, 所以搞到遲左都未買

我一直催俊去睇, 因為我聽聞cartier會係4月尾加價

直到噚日我地去尖沙咀店睇返原來既款......

已經加左價..............仲加左幾百蚊咁多2隻就1000喇~ 好心痛

唉~ 不過算喇, 好多原因既~

我都算係同我既婚介有緣, 我想試果款咁岩冇我size

咁sales 姐姐就比左個同系列既我size我試

點知我一試就改變心意~ hahahaha

佢話呢個款係加左價先出~ 之前係冇架~

我仲要勁好彩, 佢返既size唔多, 我咁岩又岩~

如果唔係可以要等4-6個月就趕唔切, 所以我只可以講, 係整定既

 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
之前有講過, 俊仔想要金色介指既問題

最近.........佢都遷就我要銀介~ hehe. 呢d咪老公人選lor~

沒有留言:

張貼留言