2009年11月26日 星期四

東京+大阪 day1

講左一年, 儲左一年$$
我地既日本畢業旅行終於都去得成
是次7天之旅, 的確洗左唔少
d freind仲話, 加多少少可以去europe tim~
不過唔緊要, 因為呢次旅行我真係好開心


事前真係做左好多準備功夫
因為日本的JR真的很複雜, 因此要plan好搭車路線圖先出發呀!
在此可找到一切的車站和車票$和時間
http://transit.map.yahoo.co.jp/


我地專登買左凌晨機,
因為跟上次既經驗, 就算坐8點半機都好喇
最後都係要5點先返到酒店
所以今次就唔怕少少辛苦坐凌晨機喇!


有少少delay, 2點零5分先出發

我地check in 果時, 佢話因為econ class冇哂位
所以免費upgrade我地上business class
keke~我幾開心呀~ 今次旅程既第一個bonus~

business class 真係幾舒服架~ 前位又大...對腳可以伸展下! =]
不過可能近enginee, 好嘈, 完全訓唔到>_<
食下早餐, 睇下戲, 4個鐘好快就過喇!


上次我地係成田機場, 今次係"予"田機場
果然係近city好多好多, 成田去新宿要2小時30分
"予"田只需要30分鐘, 超方便



我地係東京住呢間係新旅館, 叫 E-HOTEL





點解唔係酒店?
因為佢只係旅館既質數, 不過貪佢又新又乾淨
最重要係交通方便到極!!! 係JR 東新宿站正樓上!
東京想搵又平又靚既酒店真係好難, 將就下喇
搵下酒店, 去到都7點半lu~
因為未有得check in~ 所以放低行李就出發去玩喇!

咁早.......可以去邊呢?
當然係去築地魚市場喇!



 

因為由新宿搭JR 去築地要大約45分鐘
所以我地去到都已經9點幾lu~
係最出名既壽司大出面, 有神龍見首不到尾既人龍, 放棄
同圍行呀行, 最後入左一間個樣都可以既




叫了一個set, 2個人分, 早餐都算多!
都只係要Y1260者, 又新鮮又好味
其實我地話係築地間間都差唔多....呢間真係好抵!

食飽就出發去搵超鬆化玉子
本人很喜歡玉子, 上網blog友介紹<松露>, 話非試不可

果然係名不虛傳...........超鬆化好味!
不過有少少難找, 睇旅遊書地圖喇,一定有介紹架喇!!閃令令系列有!


出發去秋葉原!


築地去秋葉原很近, 搭銀座線15分鐘就到!
秋葉原係其中一個我很喜歡日本的地方
雖然呢到有好多電車男, 但真係一個男/女仔很喜歡的地方!
每次都可以買到好多好多野


依家日本好hit 鬆弛熊, 同圍都係佢.......


行到累, 走入mister donut 食返個好好食donut先



都係Y100一個ja~


又再出發, 去上野 <-- 手信街!



 

 

係呢到買手信真係買到你唔信呀~
不過你記住一定要去上野二x 超級市場wor
因為係果到基本上已經有哂你想買既野
而且係平出面(超級市場出面), 3-4成架!
所以有d野你係果到買唔到先出去買呀!


買完手信, 2個人4 隻手, 4隻眼都已經支持唔住
拎住"人地"d手信返酒店先喇!


依家先5點........... (都話凌晨機時間見洗, 不過代價係好累)

步入酒店就知.....唔!果然係旅館.....haha~算喇!


係酒店休息一陣, 我地又再出發喇!
因為真係好累, 因此我地只打算去新宿行下
不過你唔係以為我住東新宿去新宿好近
一d都唔近, 要行大約15-20分鐘架
新宿真係大得可怕!
我地係望住新宿sebu唻行既, 因為佢夠高


食左個芝士咖哩豬八飯.......都ok呀~


仲買左巨蜂提子! 好sweet呀! 只係Y500 ja~


返酒店訓到豬咁......24小時冇訓過喇.....係咁上下!


是日路線


羽田機場 à 新宿(酒店)


羽田空港(京浜急行) 9 京急空港線急行・京成高砂行 à 品川 5 JR山手線外回り à 渋谷 4 東京メトロ副都心線・志木行 à 東新宿 (A1)


新宿(酒店) à 築地 260 35


東新宿 7 都営大江戸線・光が丘行à 上野御徒町 徒歩 仲御徒町 6 東京メトロ日比谷線・中目黒行 à 築地


築地 à 秋葉原 160 9


築地 5 東京メトロ日比谷線・北千住行 à 秋葉原


秋葉原 à上野 130 3


秋葉原 2駅JR山手線内回り à 上野


上野 à 東新宿 34027


上野 1 JR京浜東北・根岸線・大船行 à 御徒町 徒歩 上野御徒町7 都営大江戸線・都庁前行 à 東新宿


沒有留言:

張貼留言