2009年11月28日 星期六

東京+大阪 day3

話咁快唻到第3日喇!

雖然E-HOTEL 就唔係咁好住...不過訓住先喇
唔知點解日本係咪環保得咁緊要架呢?
佢地酒店冬天晚上係唔會開冷氣, 仲會開暖氣
其實出面都唔係好凍者, 7-8 C, 因為唔係好濕
所以都只係好似香港的11-12 C , 我覺得!
你可以要求酒店開窗架,
不過因為我地住得低....新宿也有不夜天, 很嘈
一係嘈死, 一係熱死


由於2日唻都好辛苦, 今日訓到成10點幾先起身 =]
搞掂哂D野都已經12點lu~ 就落左酒店樓下d餐廳食個bruch~




 
個curry都幾好食, 就係酒店對面!!

食飽飽就開始今日既行程喇!

 

第一站 -- 台場
由新宿去台場其實都幾遠架~ 要成9個字至一個鐘
先要去到新橋站再轉無人駕駛車去台場!


 

會串過彩虹橋!

堅持去台場係因為上年big sale的時候 (7月) 去
買到太多野 XD, 加上台場的日落很美!
再加上年入唔到的fuji 電視台, 一定要再去!



fuji 台狗..........kawaii ne~




今年去, 已經冇左big sale, 只因不是big sale 月
不過去了很想去的fuji , 食了很好食的章魚丸(唔知點解呢間特別好食)

再玩玩日本獨有的muscle park~ 行行商店!



 
 
這樣就一天了~ 台場真的可以玩一天呀




晚上出返城, 由新橋去銀座其實很近
只要十分鐘的路程, 當然是要問問人再看看地圖!


第一次踏足銀座, 果然是尖沙咀的廣東道!
原本打算找的, 比我誤打誤撞見到的"博品館"

 

它是日本最大的玩具城, 有5層高的精品玩具
喜歡玩具的你一定唔可以錯過, 因為它有齊日本最新的figure 及玩具
我地行左勁耐.......kaka

之後行下商場, 不過2個大細路對商場都冇興趣.

又比我誤打誤撞見到日本很出名的年輪蛋糕

 

由於佢係一輪又一輪咁焗, 又好似樹的年輪, 因此命名
呢間shop睇唻好似好吸引, 而且價值不飛, 不過真係超好食
外脆內軟, 不過日本人的蛋糕都是甜的
你地去一定要買!!!!它就在銀座三越對面!!
(我地第2日係第2到見到, 再買已經食唔返喇)

行完銀座都係8點幾者, 所以我地返新宿行左一陣
仲去左打機tim~ 打那時最hit 的juboat box,




但我地係日本竟然有香港kary的 "control"(真人唱), o哂咀...kakaka

是日路線


東新宿 3 東京メトロ副都心線・和光市行 à 池袋14 JR山手線外回り à 新橋6 ゆりかもめ・豊洲行 à 台場 (お台場海浜公園站 北出口 右後方直走)


 


台場 6 ゆりかもめ à 新橋7 東京メトロ銀座線 à涉谷 4 東京メトロ副都心線・練馬高野台行 à 東新宿


沒有留言:

張貼留言