2011年4月18日 星期一

5年7個月

其實每個月都冇話咩特別慶祝架
一個月有一次呀ma, 一年一次就唔同

噚日俊仔問我, 係咪7個月呀?
我: 咁你自己數喇
俊: 10, 11, 12...........4. 係!
我: 我已經唔洗你記年架喇wor.....咁我地幾多年呀?
俊: (好確定地去答) 4年
我: (怒bea) 5年喇............係咪太耐, 耐到你唔記得喇


本身想去買d 生豪食, 不過ifc 果間d睇個樣好麻麻
於是決定唔買, 買蛋糕


因為今晚有陳豪既"點解呀SIR係呀SIR" 有人話要返去睇電視
所以返左屋企食飯


食完就食蛋糕............


係奧海城既BREAD TALK 買! 我未食過呢間, 不過睇個樣都幾OK



芒果朱古力蛋糕



估唔到, 又幾好食wor, haha! 我地2個人食左半個!
者係半磅者! 好少好少 haha



要每天都幸福。快樂



一路食蛋糕一路睇"點解呀sir係呀sir"
陳豪做gap 片真係不得了呀!



有個以前既師兄入左tvb做, 都有少少對白架!
不過太少, 搞到我都影唔到喇.....haha
佢係"誰家頭冇煙火"有好多對白架wor
我估佢應該上緊位架喇!10年後喇~



以前都叫做識既, 依家人地鬼知我係咩水~?
我幫你宣傳下喇! 楊潮凱!!!
http://artiste.tvb.com/latestupdate/yeungchiuhoi

楊潮凱


沒有留言:

張貼留言