2011年4月4日 星期一

休閒星期六

一個休閒既星期六做咩架呢?

因為未行過香工, 所以今日搵左俊仔陪我去
我行左一個鐘多D, 都只係買左一套衫 and 一條裙
者係如果我係有心買野果日,
我係可以買野勁快勁多果d唻架ma~
我就覺得香工唔平, +上佢唔係好好行
我都係鐘意kwang fong 多d~


叫俊陪我行一個鐘街 (註: 只係睇我d野)
佢好快就會叫悶呀, 累呀, 走未呀
男人就係咁架, 行街叫佢死左去好過!


佢一路係到哦我, 但一路叫我睇咪先喇
神又係你, 鬼又係你
乖! 我等陣陪返你喇~


落返去mk, 因為要睇戲又未夠鐘
行左一轉addidas original , 俊仔又$1000 出返唻
今次我認係我做魔鬼.........



未夠鐘睇戲, 大家都有d餓,
就速食左2份mos burger 喇!


 


 估唔到咁都有驚喜 wor, 佢個新飽"吉列八爪魚"好好食呀!


睇完戲就約左francis 去大角咀良記
一路打邊邊, 一路睇only you 大結局喇!


--------------------------------------------------------


今日開始我既大大減肥計劃
目標係6月中前減返10磅!
2個月10磅! 希望努力, 去旅行冇豬腰~


 


沒有留言:

張貼留言