2012年4月10日 星期二

2012 復活回顧

 

今年既復活節好HAPPY 呀~ 一連放左4日假~
係真假wor, 不過可惜呀唔可以出國玩下,
不過不過.........我5月就去喇
(5月既東京之旅, 出現左d 阻滯, 令我原本興奮不少既心情打擊左少少,
 不過係少少者, 好快冇事 ......wakakaka)

呢個4月頭, 返2日放1日返1日再放4日, 正呀~
我就狂玩左幾日, 人都癲癲地! hahaha

先去食左一個兒童節buffet, 真係食到嘔
但真係勁好食, 唔捨得唔食! (我冇真係嘔架=_=)



今個復活節我真係睇左好多戲呀~
the hunger game  - 冇我想像中and佢宣傳中咁好睇, 我只係唔知佢係到做咩, 有d似美國版大逃殺, 都唔知為咩
白雪公主 - 只為搞笑
jack n jill - 只為搞笑
TITANIC 3D IMAX - 嘩, TITANIC 係我最鐘意既電影, 我睇左2D 版大大話話冇十次都有8次
呢個3D IMAX 真係勁到不得了呀, 果種震撼係會令人呼吸唔到架
雖然有人話jack 同rose 既故事好超現實, 不過我信世界上有呢種浪漫既存在
i promise, i will never let go~ 我會買3D 版返屋企再睇, 再傳比仔仔女女睇....haha


其實唻緊仲有3部我係未睇架.............唔.........我係咪可以做super vip?

6號同左老婆去shopping 食小肥牛

7號去左整頭髮, 睇titanic 之後再打左12個鐘頭牌...opps, 今個月可以收爐了!
訓左4-5個鐘又要起身去食飯!
8號約左janus 食大喜屋, 之後飲下野
9號休息............

真係好忙呀~ haha

正式閉關半個月, 5月再見~! 

2 則留言:

  1. 小車好似回歸幼稚園時..
    [版主回覆04/12/2012 17:01:42]是因為那只可愛的兔仔呢? XD

    回覆刪除