2012年3月27日 星期二

白色情人節



嘩! 幾耐冇打blog呢? 真係耐都我都唔記得喇
呢排真係好忙呀, 公司有個人走左, 做死人, 咩都係趕既
考試又要忙溫書! 日子真係過得好快..........
我要捱下去, 5月就有好日子過喇~
 lady gaga, 去日本, 俊生日, 我生日, 再去日本! 真係諗下都開心
依家先講返3月14, 唔過份呀, 3月都未過~ haha

------------------------------------------

3月14日

我一直叫住要食燒肉, 燒肉........
俊仔頂我唔住, 今日就去左燒喇燒喇....
我地上左朗豪13樓既宮,
之前食過唔係bbq 既, 只係日本野is ok 既~
我相信燒肉都唔會太差既

俊仔既回禮朱古力,
佢都揀左一d比較唔dark 既朱古力架喇~


我真係唔知原來龍島d 朱古力咁可愛~


叫左個3牛package (我已經忘記左)
其實牛既咩part同咩part 我就真係唔識分喇~
不過咩味咩口感都知既~ 有d 好lum...幾好味~

呢個seafood pack 真係幾抵食,
個蝦真係好good~好新鮮~ 個帶子好好味!
都係$99 ja~ 幾抵呀~

佢最good既係雞wing, 我最愛既雞wing..... 

沒有留言:

張貼留言