2012年3月1日 星期四

大角咀 - 金船長餐廳

2012年2月18日

你要知道有好多野都係聞名不如見面架喇
今日係我地6年5個月既日子
就BOOK , 明明係俊仔屋企樓下, 但係次次都唔可以WALK-in 既金船長

我地好有誠意咁下午去book 位架, 不過係waiting list, 佢再打唻confirm就ok喇

真係好多好多人, 我地去到7點幾已經爆哂~ 等一陣就有位喇~
佢應該係食意大利菜架, 因為有傳統pizza喇, 有pasta喇.......risoto喇

先唻2個湯先, 冇咩特別喇, 都係平時果D


我地揀左呢個parma ham salad, haha
估唔到又幾有水準, parma 唔會太咸, (雖然我知都係買返唻既)
d 菜就真係差少少喇, 因為有d 係苦既~


我地叫左個seafood risoto, 唔..............點講呢?
佢唔係唔好食呀, 不過係一d都唔特別
冇我一食落去, 之後會大叫"好好食呀"既感覺lor~
可能我之前食過太好食既risoto喇~ hohoho,
個人認為佐敦果間仲好食!


黑松露菌醬意式馬斯卡普芝士夾心比薩
個名好長呢? haha, 係呀! 我見到openrice 個個都推介就試下
佢唻左之後, 個waiter問我地係咪第一次食
話係得獎菜~ 有3種食法,
第一種係原隻拍 (說法經過改變)
第2種係點左手面果d 水果醋,
最後一種就係加少少菜係中間, 再加水果醋食喇


呢個叫pizza 既野, 同我想像既真係好大出入架
之後佢熱上, 我就咁拍入口, 脆脆既芝士, 再加入面小小咸既黑松露
出奇地合拍!

我地3種食法都有試, 最後覺得第三種係最好食既~
本身pizza 已經好味, 可惜就係芝士太重, 感覺太"流"
但點左醋之後, 感覺就會立即清新好多,
再加咪d 菜係入面, 又會再有返d口感! 讚~!

其實佢感覺好似好貴, 但係$118, 有8件, 真係完全食唔哂~

我地實際食到好飽, 但係有人又好想試下佢咁多人叫既
心太軟~~~


佢真流心架, 而且佢唔苦, 我都食得到!
果然係唔錯!!!!!!!!


應該有下次既~

沒有留言:

張貼留言