2012年2月29日 星期三

愛 LOVE


好似好耐冇打睇後感喇, 唔係冇睇戲,
而係冇咩戲好打
但我噚日睇左好戲~ 要好好介紹一下



我睇intro 已經好想睇,
大概係love actually 中毒太深~
太愛呢一類愛情小品~

呢部"愛", 入面包含左3個唔同既愛情故事
我喜愛佢既拍攝手法,
3個故事可以連在一起又唔會太古怪!



先係講一個3角戀既故事
3個大學生, 宜加愛上了自己好朋友的男朋友呀凱, 仲有左佢既bb
呀凱只係一時衝動, 對宜加一d感覺都沒有! 更加係深愛住小如
為她, 呀凱可以做一切令小如原諒佢~
但原來做咩都唔及一棵真心重要,
最後小如都是原諒了他們, 我哭了, 女人可以這麼的偉大嗎?
自問, 真係做唔到~~~~

小如: "難道我很挑剔, 很愛發脾氣, 我就不配被愛嗎?"



另外一PAIR, 3角戀
舒琪 - 柔伊, 由中學開始就比男人包養, 不知道愛為何物
因為她不為愛而生活, 只為錢!
直至佢遇上小寬, 她第一次真真正正的感覺愛~

柔伊"人沒有愛的能力, 比沒有性的能力, 更可悲"



小寬的愛太單純了, 令柔伊開始動搖了
她本來跟富商 一齊, 但慢慢開始發覺自己想要的
原來已經改變左, 想自己獨立一下~

小寬:"我不接受包養, 只接受愛"

令我欣賞既, 唔係小天同舒琪既角色
反而係富商, 他有財, 要風得風, 要女有女
但竟然愛一個女人愛得咁死心塌地
我鐘意佢懂愛的最高境界, 令愛的人快樂就是最大的快樂!!!!

富商:"我一百個希望你可以回到我的身邊, 但是我知道我不是那個可以給你幸福的人"



最後一pair, 好老實, 冇咩驚喜冇咩感動
金小姐同那先生的故事~
因為金小姐的小兒子豆豆開始的


金小姐就好似久違了愛情的人妻一樣, 一有愛就失守了!
沒什麼感想, 因沒什麼特別

那先生:"你要記住永遠不要記住那個你不曾擁有過的東西"




成部戲我睇得好舒服, 唔會好飛唻飛去既感覺!
更意外地好多笑位~ 果然係輕鬆又快樂既愛情小品呀~
推介呀, 有愛侶的人同心愛的人一齊睇真好呀~

沒有留言:

張貼留言