2012年2月15日 星期三

2.14 後記








這是我們拍拖第七年的第一扎花
我POST 左上facebook, 一日已經有49個like, 15個comment
大家都好替我開心, 我都好開心
我知, 我成日都同佢講, 我要花我要花, 一次都好呀~
佢成日都話佢要係我最估唔到既時候送比我~ haha
今次真係估唔到喇



我成日都話花係唔實際架, 不過原來收花係開心到咁呀~
haha, 我仲記得我係轉左身果時係有少少嬲你應承左接我又唔唻
點知我一轉身就見到一扎好好好好好.......靚既藍色花喇
我真係由個心到笑左出唻呀, 係甜笑wor~
我唔識比反應呀~ 總之就係好開心喇!



係藍色"屈"金香呀!
早2個星期到佢問我其實鐘意咩花, 我都估到d 架喇
不過唔想又失望,都唔會特別去期望!
haha, surprice~

俊仔話係18支, 其實18係我地既紀念日唻架~ hehe
佢話唔識咩花語, 唔想送幾支咁小家
其實我好真心講, 就算係一支我都係咁開心架喇!

雖然都唔仲未係我既dream flower, 不過已經好開心喇
噚日係街聽到個女仔話, 隻藍色好靚呀! wahahahaha



今日就試圖用花瓶插起佢地
但因為太多太大扎, 都係要分開插!



媽媽幫手中........
得出以下既媽媽作品! haha


沒有留言:

張貼留言