2012年2月7日 星期二

龍年初四 - 澳門遊



我呢幾日都好忙好忙, 我噚日終於都記得UPLOAD 返D 相
今日就可以打BLOG喇.............

2012年1月26日

我第一次咁即興去澳門架,
話說俊仔有個唐細佬係美國返左唻, 話未去過澳門想去下
當日年初二, 大家就決定左年初四齊齊去喇

我地船飛果D 又唔太擔心呀, 因為年廿九果日經過都仲有位
10點去到上環信德中心, 最快既時間係12:30, 都冇法喇
邊個叫我地咁遲先買! haha

見仲有咁多時間, 帶發發去香港地道既舊式茶樓飲茶喇!
上環最近就梗係蓮香喇~


一中2件, 飲飲茶, 吹吹水~
一邊飲茶, 一邊starbucks, haha


飲茶既時間真係過得好快, 個幾2個鐘話咁快就過喇~
等多一陣就上船lu~
點解年初四都仲係咁多人架呢? 唔通好多人同我一樣未返工? haha


落左船第一站就去威尼斯人


冇咩特別架, 我地唻過咁多次喇
主要係影下相, 行下街~
威尼斯人係澳門一個我好鐘意既shopping mall
因為佢唔止只係一個賭場, 更係一個行得好舒服既shopping mall~


龍年吉祥

行完就行路落官也街喇, (睇返先知自己冇影相)
咁就開始我地既食食食食食食之旅喇~
haha, 食到俊妹怕怕
先唻豬八飽, 萄撻
再帶佢地去上次我食過好好味既木糠蛋糕
最後食個莫義記先!!!!!!! 飽哂! haha

飲飽食醉之後, 坐巴士返澳門半島
去MGM 行下先


我地經過見到MGM 個BUFFET超正!
盛事餐廳 Rossio
伏特加酒、法國伏特加、法國伏特加特飲、馬天尼、黑魚子醬配伏特加烈酒、黑魚子醬配香檳
仲有黑毛豬, 龍蝦, 生豪, CRAB 腳,
真係睇見都流口水呀~
新年價都係$398 一個人, 我地想立即BOOK架喇, 點知full 哂, 下次呀~ 下次一定有機會試~
下次係email book 位先~


之後就梗係要行出MGM 既影相位喇~
唔止發發呆, 我都呆左一呆,
頂, 好靚呀~ hahahahaha

成個area 變左粉紅色, 仲有好多桃花~ 正!


假花迷宮仔~

飛龍在天~ 新一年希望可以飛上支頭~~~

影完相, 就落大馬路喇~
想搭的士, 但又一次証明係澳門搭的士係難到你唔信架~
我地行落去喇, 行下傾下好快就到架喇~

以下2張係iphone 4s影架,
我真係覺得iphone 4s 影相真係好靚, 靚過我部傻瓜機呀~


影完大三巴, 帶佢地去食大堂炸雞, 個個都叫好! yeah~ 真係好好味呀~
雖然就好似貴左少少, 不過少食一次都OK 既~


外國ABC 叫呢個做魷魚蛋! hahaha 笑死我~
因為佢話fish ball = 魚蛋, squid ball 應該係叫魷魚蛋...haha~
我話係叫墨魚丸, 佢就話squid 係魷魚, so 堅持自己岩, haha
好彩我都明佢叫咩, 個waiter 就一頭霧水喇~


食完去左大三巴買手信喇~ 發發一買就買左5盒杏仁餅, 話佢呀媽要............

唻澳門一定要去食萄國野既, 但其實我地都好飽lu~
但正餐一定要食架ma, 我地最後是旦搵左一間就坐喇~
因為真係好累喇

人地隔離台有個好似好香好好味既煲, 我又叫先, 海鮮煲! 超好味呀~

仲有馬介又炒雜菜~


其實仲有一個萄國雞同蒜泥包, 但因為2樣都唔好味, 我冇影lu~

下一站, 放煙花

沒有留言:

張貼留言