2012年2月20日 星期一

六年5個月 – 火山石



2012年2月18日

咁岩撞正係星期六
, 開心哂
!

本身打算早少少起身去RED MR
K lunch

點知, 又訓到唔知醒喇, 知醒又唔願起身喇


搞到k lunch 唱唔成! happy hour lor



係旺角食個午餐先喇



 



俊仔帶左我去食女人街既火山石

因為佢知我係烏冬人, 佢試過果到d 冬冬又好食

我地去到2點半到, 都要等位! 咩料咁多人

等左一陣就有位lu, 入到去我就知點解喇




因為原來佢有下午茶set~

上次俊仔食晚餐, 佢話份量一樣
,

但係價錢就差1/3有多~ 唔怪得咁多人



烏冬由石頭窩上, 熱騰騰架, 感覺好溫暖呀~

而且佢個豬骨湯低唔會太濃得唻又香~ haha 真係好good~


最重要既烏冬, 係我最愛既稻亭烏冬!!!!
十個讚!!!!



 



叫左個特別少少既豬八, 唔好味! 好干!

 



呢個蜜芥末牛真係超好味!!! Wow, 可能本身我係芥末fans ~



 



仲有野飲送, 2個烏冬, 2串燒, 結帳都唔洗100一個人! 抵食!!



 



食完出尖沙咀, 打完唱happy hour

點知, 我地搵唻搵去都搵唔到間red mr, 原來係憧大廈入面!



搵到又點? 都冇哂位~



俊仔就陪我去行街街喇~ 佢今日唔知點解咁好死

咩都就哂我wor, haha!!!



 



行上次未行完既the one, 仲食左雪糕tim~




沒有留言:

張貼留言