2012年2月15日 星期三

難忘 2.14






用難忘唻起呢個TOPIC, 簡單既快樂已經夠我難忘
難忘在第一次收花, 難忘在係情人節病

13號已經係公司咳到死死下,
咳到我老細叫我返去睇醫生

我都唔肯走, 就係為左可以14 自然sick leave
haha(
邊有分自然同唔自然架?)


 


本身情人節要出job (者係不係公司做野)
我又唔想, 所以一舉三得
!
點知…………….搞到2個人, haha


 


第一個係俊仔, 佢話原本訂左花send去我公司
點知我同佢講出job wor, 佢咪要打去改lor
咁就搞到花店老細
,
因為我之後又話上午係公司

再之後我又話會sick leave,
就係咁搞到老細想小佢, hahahaha


 


起左身之後就過左佢屋企,
有少少嬲架, 因為佢噚日應承過唻接我

打比佢話同佢呀媽搞緊d, 岩岩先返到屋企
上到佢到, 嬲嬲地~ 點知一轉身就見到d藍花喇~
點嬲得落呀, 佢話佢唔接得我就係因為打的出去拎花, haha





想搵戲睇又冇戲想睇
所以就係屋企睇3D,
係呀, 佢老豆買左部3D電視連blue-ray

我地咪係大陸買d 3D blue-ray 返唻囉~!
ok, 雖然有少少影, 不過都叫有3D~!


 


睇完岩岩好夠鐘出去食飯
我地book 左朗豪mr steak
set死一定要食佢今日d set, 算喇
,
都唔算係太貴既~







頭盤

我鐘意個大圓腸, 好好食! 凍凍地好開胃呀!








龍蝦湯, 冇咩特別
其實我唔鐘意龍蝦湯架! Haha




2steak,


一份M9 和牛
M9 都唔係咁簡單, 雖然唔係入口即溶既境界
不過都唔算輸, 但係上次我係PRIME STEAK 食果過好食D~





一份牛配龍蝦~
個龍蝦好好味呀
!!!!!!!!




好搞笑, 佢整哂d心心蘿蔔, 心心瓜!!!haha




因為佢限時一個半小時,
D 野唻到呯呯聲, 勁快, 一樣食完又一樣, 冇停口~


 


係甜品先比我地回一回氣
心心mango and orange mousse cake~ 好味(雖然唔係特別)



飲咪杯熱飲
, 今天我飽到好緊要!!!!!!!





食完仲有支朱古力花送,
我聽到隔離台個男仔話: 嘩有花送, 慳返!
比我係佢女朋友真係比佢激死~
係都唔好講出唻呀~




13樓呢到好靚好有氣氛, 咪就係周圍都粉紅色同心心lor~



影下D 波波樹!!!!




食完飯仲係早, 我地係旺角行一陣
俊仔話我要係旺角巡遊, 因為拎住花,


要比人地羨慕下~ 唔係咩特別想比人睇
不過有人望, 個心都真係會偷爽一野, wakakakaka!!

我地經過行人專區, 見到好多人圍住, 唔知咩唻
你知我地幾8先得架,
過去睇睇就知幾勁!!!
有個外國伯伯, 竟然扭左個大眼仔出唻呀~ 我真係驚奇~



之後佢又開始扭喇, 先唻藍色, 唔知佢扭咩
慢慢開始知喇, 係一個灰姑娘~~~~~~勁爆!!!!!!!



食咪雪糕就返屋企LU~



拎住扎花係街行係幾威, 不過都幾重tim
俊仔話下次唔好送咁大扎! haha

我話下次應該係求婚先有花收喇~ haha








沒有留言:

張貼留言