2012年2月2日 星期四

Day 4 - 池袋

等我今日得閒少少, 打咪呢個我以為呢一世都打唔完既遊記先.........

2011年9月22日

今日係last 一日喇, 真係好唔捨得架,
岩岩先有返d 旅行既感覺, 又要走喇
早上既新宿街頭.........同晚上差好遠!
周街都係燒肉, 不過我地冇食wor~

一早既jr 已經好多人返工喇......


今日得半day 就去d 近少少既地方喇~ 去俊仔話未去過既池袋喇
我上次唻都係行左個naima city ja~ 因為都係得半day~ haha
今次我地就可以有多少少時間, 去試下個個都讚good 既無敵家先~

我上網睇左點去架, 不過都係有d麻煩野出現既~
路在口邊者, 問下人lor~!
終於都成功去到喇~ 果時10點幾到喇~
我地唻食早餐架~, 不過都有幾多人同我地咁諗
好彩都唔係好多人............



等左3-4個字到, 終於都有得食喇~
入到去唔係好多麵揀, (我都忘記左我叫左咩喇)
佢個玉子真係超好味呀.............係我食過咁多間拉麵最好食既~
個湯頭就同其他2間差唔多! 而且佢係粗麵唻架, 我唔係咁鐘意呀~
都係鐘意一籣同一風堂多d~

食完野, 係池袋周圍行下..........

其實都冇咩特別野行, 因為我地都係唔多行商場既人
但池袋就比商場包圍住.............



行到唔想行, 返返新宿lu~

沒有留言:

張貼留言