2012年2月8日 星期三

龍年初四 - 澳門放煙花




2012年1月27日

上回講到我地係大馬路食完飯就打算打的去放煙花
因為放煙花地點我地唔知係邊, 只知係旅遊塔附近
由新馬路一直行都見唔到有的士, 就算有都係有人既
諗住行去十六浦可能會好D 喇, 點知行到落去, 發現係一樣既
問下D staff 可以點樣去, 佢又叫我地行返去新馬路果邊會有車去
但一直行一直行都唔見, 又比人老點左?
我地來來回回行左應該有20分鐘, 好累呀大佬
最後俊仔機智, 係馬路見到人落車, 先跳到上車ja~ 幾辛苦

大約5-10分鐘既車程就到左放煙花區
我地未落車已經見到滿天都係煙花, 已經格外興奮


行入煙花區, 聽到好多呯呯聲, 好近好近~
煙花好近好近, 我覺得比初二煙花感覺更正!!!

再行入少少就係賣煙花/火既地方
有大約10個檔口咁多, 應該可以講下價


有好多唔同既煙花可以放,
真係原諒我少見多怪, 因為香港唔比放
而且我又第一次唻澳門玩煙花, 見識係少d 架喇
最貴就係呢d 咁大pack 架喇, 佢係點左之後會勁爆飛上天果d呀~
發發好似有d 興趣, 佢問下幾$喇, 最細果pack 都要$500,
個sales 想sell 我地呀"唔貴架喇, 上左天真係好靚架, 好抵玩", 話口未完, 我地就聽到出面有人係到燒$
我就同sales 講, 我地睇左喇唔該


最後買左呢pack 有大約1x 支有大有細既!! hk$220
(我地走果時同的士老吹水, 佢話早幾日落雨, 佢地喊哂口,
你地應該講下價喇) 有D豬tim~ 算喇~ 開心錢~


我想講其實去到唔玩都已經好多野睇
因為真係有好多人會放果d 大pack, 幾百一千咁燒左去
我地真係唔洗買架, 你enjoy 時又可以娛樂大家, 真讚!
個場面好震撼下, 係下圖睇得出係有幾大喇
同年初二維港果d 細size 差唔多



最難得既係, 我未試過咁大個煙花係頭顱頂上面放
大到我睇唔哂架, so cool~~~~~~~~~~~~~~




最搞笑係俊仔走佬,
點解呢, 因為佢話有d 花灰跌落佢個頭到
驚燒著佢d 頭髮!





我第一次放都真係好驚, 因為佢未飛上天之前係會有"吱"一聲
仲噴火, 幾驚呀!!!!!!!! HAHA, 好彩最後都成功點到! yeah~


玩咪佢送果d敵敵金就走人lu~~
其實真係好好玩 & 好興奮!
但因為係海邊既關係, 果日又係最凍既一日,
我估果日海邊得10度咁上下, 有風應該唔止tim~

我地想搭的士走架, 不過因為你知果到幾咁荒蕪
竟然見到MGM, 文華東方, 於是問下可唔可以行過去
答案當然係得!!!!!!!!!!! 下次醒喇, 係MGM 行過去, 仲舒服過搵的士

經MGM 搭車去碼頭, 走人返香港LU~


沒有留言:

張貼留言