2012年1月31日 星期二

龍年行大運


每年都係行花市既習慣, 呢個係習慣已經變成每年都一定要做既事
今年好呀, 公司係銅鑼灣食團年飯
食完就可以走喇~ 就可以順道係維園行個圈喇~

平日下午行既花市, 原來係可以咁舒服架wor~
起碼可以睇到野先喇~

今年最特別就係呢個mino 喇~ 唔知投左幾多$ 呢, 係正門口wor~

個個都食d & g 呢個gag, haha
仲有家明, 呢期真係好紅呀!!!!!!!!!!!!

呢個超勁大個既imap 呀~ haha, 鐘意佢d cusion 呀
不過咁大個都唔知點用! 又係垃圾lor~ 都有少少用既~


我係好遠就見到我最愛既廖廖喇!!!!!!!!!!!!

佢有好多唔同既size架, 最大係呢隻, 有我成個人咁大隻呀
我冇問價錢呀, 因為我都唔會買架喇


不過佢真係好得意呀, 同佢合照一張就得喇



例牌冇野拎返屋企架!

沒有留言:

張貼留言