2012年1月31日 星期二

Day 3 - 新宿晚

呢個TRIP 我諗我要打到傻............到唔記得哂D野....

2011年9月21日

上回講到我地去完六本木, 睇完一個咁靚既夜境之後

就返返新宿喇, 我好想去TOKYU HANDS呀~
不過噚日唻close 左, 我地就返時間唻,
因為係新宿南站, 好遠架~



真係冇令我失望, 我買到d好靚好靚既3d post card 呀!
仲係我最愛既熊貓同企鵝仔tim~ 雖然有d 貴~ 不過真係好得意架~
我早幾日見到香港有得買, 不過就冇咁多款
而且貴過我係日本買一倍咁多............

好彩我有個地圖王lor, 我想去既地方,
基本上有一個地圖都有人可以帶我去到既! hehe
我地去完新宿南, 又要行返去新宿西
為既就係天"當", 自從上次我地係日本機原巧合下食左一次之後
就難忘佢既天婦羅喇...........
而新宿分店, 就只在新宿西!
唔好睇少, 新宿其實真係好大~ 好似油尖旺加咪咁大~ 係真架~

好辛苦先搵到, 去到都9黠幾, 好彩未close,
唔係咩心機都冇哂!

我地坐低, 以為要出去買架, 傻傻的行左出去
果個男仔同我講日本, 我側頭? 下?
佢就問我"中文可以嗎?" (普通話)
我立時開心哂, "可以呀可以呀!"
佢就問我係咪外賣, 唔係坐係到叫就可以喇~ haha 搞笑~


見到佢有新品限定, 松茸! 即叫~ 想食好耐~~~~~~


我只叫左一個suba 者~ 不過松茸真係比我想像中更好食
好香既菇味, 就算炸左都冇搶走到~


有人去邊都要叫既beer~

咁好食, 當然清哂喇~.....keke


食飽飽. 好滿足, 我地當然未捨得返酒店喇~
記得噚晚見到極大既激安堂, 今日見有少少時間
而且仲有力氣(呢個好重要~)

唔入就真係笨喇, 大到傻左~
我地唔係part part 行, 都行左個幾2個鐘
仲每人買左幾千yen 先捨得出返唻~


我估佢係close 12點, 因為我地10點幾行到12點到
見佢開始pack 野~ and d 人開始走喇~
真係好大好多野行, 化妝品, 公仔, 衫褲鞋襪, 手袋, 電器...........其實你想得出既都有得賣!
冇誇張~
係一個好好既night shopping place~ 唔好行新宿市中心果間, 好細~(對比起呢間)
地點係新宿東(korea 街) 副心都線新宿東站附近, 佢入口好似一個停車場既~




品嚐咪我每次都要食既巨鋒就sleep lu~

沒有留言:

張貼留言