2012年1月29日 星期日

兔年五餐團年飯

halo, 好耐冇打blog喇~
haha因為太忙喇新年, 仲連續放左9日大假, 真係happy到暈呀

精彩每一天呀! 開始回顧一下先

其實有男友開始, 我就要食好多好多餐團年飯
冇話唔好架, 有得團年係開心事, 一家人齊齊整整麻!

上一餐講左

回到2012年1月19日

自家人在家食團年飯, 年廿六, 爸爸話冇貴wor d 送


一年先開一次既飯桌, 係真架! 平時都係用唻放野, haha

老豆係kitchen 努力努力中........


我就同媽媽玩自拍, haha~



好快就成台都係送喇! 老豆真係好勁架~
有時佢整既野仲好食過係街果d,
今晚真係超好送呀~ yummy yummy~!

2012年1月20日

今日係年廿七, 星期五, 公司食團年飯~
一早book左小肥羊, 好似年年都係打邊爐團年咁既~ kaka
老細仲話可以放半day~ woho~ 開心哂~

2012年1月21日

年廿八, 入左大埔同婆婆食團年飯
咁岩比我見到呢d 咁搞笑既草菇大哥! haha
食完都開心d~ "識得笑, 其實好好笑"


2012年1月22日
年廿九, 兔年最後一日
我地同左俊爸爸 and friends, 去左parklane 27樓食brunch~
個view 好好架!!

食完仲上左俊爸爸朋友屋企打麻雀 tim~
狗女豆豆只係愛男仔,
見到俊仔就錫佢~


我抱就要走....................

沒有留言:

張貼留言