2012年1月3日 星期二

O.......聖誕節 -- BOXING DAY HOME PARTY


休息左咁多日, 我終於都肯再寫BLOG喇....
生活真係好忙碌, 又好精彩開心~ hehe
最緊要有家人朋友, 咁就最幸福喇~

2011年12月26日

自上年開始我就有呢個home party 既習慣
因為一班人開party 真係好開心架!
不過今年冇上年咁多人, 只係叫左圍內幾個者
盡管我為左呢個party,
又要訂野食, 諗遊戲, 做道具.....我都冇計既~
因為大家開心滿意我就開心架喇~

約左大家2點係俊俊屋企等
未有人唻..............竟然!
咁我就睇住lady gaga 等你地喇~

唔知幾多點, 終於都齊人了
可以開始喇~


一開始host 呢個event 都有d 不知所惜, 都唔知做咩先好
我諗好左幾個game 既
咁就由最易既"七級豬" 熱下身先喇~


我個人覺得呢個game 唔應該同d 同熟既朋友玩
因為呢個game 係要不斷"了"人講野呀ma
如果唔熟, 會覺得唔好咁好意思咁....
今日經典: "e, 你對shock 串左wor..." "哦, 係呀!"(太自然喇XD hahah)

最後由爸爸成為"七級豬", 要用牙膏洗面! haha 
(相呢d 自己欣賞好喇 hah)

第2 round 由francis 跑出, 用wasabi 搽咀30秒!
(呢d 懲罰梗係我諗架喇)


第2個game --- 大電視!!!
玩呢個game先發現大家都好有幻想力, haha
好多片可以回顧呀


最後輸左既俊仔抽到要搵人背對背夾爆個波~


不過我買呢個波質量太好, 無論佢地用背夾
用身夾, 用腳踏, 定係搵人飛坐......都係唔爆! wahahaha


最後一個game, 搭錯線!(下圖中, 籃色盒子)
呢個係一個猜猜畫畫既以訛傳訛版
好深呢? 其實唔係!


佢可以有2個玩法,
一個係分team 玩, 另一個係個人計分

先講第一個分team 玩既玩法
以最後估中先有分
單數: A 畫 --> B估+畫 --> C估
雙數: A畫 --> B估 --> C 畫 --> D 估...



個人計分既玩法
A畫 --> B估 --> C 畫 --> D 估...
(如果D 估的同C 畫的一樣, 就有個人分)


呢個GAME 好玩係好玩, 大家會畫好多搞笑野
不過真係等得太耐
第2個要等第一個分鐘, 第3個要等佢地2分鐘
我覺得咁樣其他人太悶...........
如果再玩, 要諗諗有咩可以令呢班人冇咁悶...


玩玩下就7點幾喇, 個個都好餓喇~
開餐喇~
我訂左PIZZA CHICKEN, 同一間意大利平民餐廳
PIZZA CHICKEN係抵食, $168有2個大pizza!!!
咁多野食, 夠9個人, 仲有少少濟,
如果唔計我買果d game 同道具野飲
每人$150到.........抵食! 最貴係果件$25一件既apple pie (冇show出唻, 真係好味)


we are family~ haha
可惜媽媽有事不能來, 下次下次~ 一定有下次~


我都唔記得係輸左咩喇~....

抽獎時間到...............我爸爸為人最好! haha

wow, sexy baby~

我也不差, 送d可以即時玩既禮物!!!

最後今天以麻雀作結


今天玩左16個小時................暈了! haha

1 則留言: