2013年12月1日 星期日

11月尾

11月尾都好多節目架~
 
先係去左科學館睇巨龍傳奇
一去到科學館天橋已經好有驚喜
有隻好大好大既會move恐龍~ 雖然近睇唔係好真~
但遠睇真係好得架~~ 好surprice~
 
 
可能果日星期6, 都好多人排隊入去呀
好多一家大細~ 但係好快就有得入喇
起初會有d model睇~ 好得意架wor (如果係真就當然唔得意)
再之後就係恐龍骨~其實識左好多之前唔識既恐龍名
但我又會記得幾多呢?? haha~ anyway~ 我覺得好好睇~
星期日, 問仔爸爸既surprice? party~
haha~ yan想比問仔一個驚喜
叫我地約人, 我地都係叫到幾個人~ 算係咁
去左一個未去過既魚排~ 都ok~
雖然好似就貴左少少~$220一個人~
 
 
 

                                     唔包打牌~ 但包釣魚




佢一人分左一份釣魚用品.....之後我地玩左一個鐘
我..............一條都釣唔到, 佢地個個都釣到一條
雖然我地都係玩下又唔會食~ 不過真係幾難釣架~

釣完就開始BBQ喇~


玩到7點幾就搭返大飛出西貢碼頭去旺角食飯
中間發生左一件我呢世女其中一件十分"魚"既事
話說我地搭車去到旺角, 之後大家一齊出左車
但間CAFE其實係油麻地果邊, 所以叫返佢地去油麻地果邊落
我就細細聲同呀俊講: 你地去cafe先喇, 我同呀yan去拎蛋糕呀
之後俊仔好大聲, 係好大聲: 哦~ 你地去拎蛋糕呀~ 咪早d講lor
我果一刻真係好想搵個洞走入去~~~
問仔就係我後面ja, 你做咩咁大聲?
yan話我比俊激到成塊面紅哂~我果一刻真係腳軟
成個人蹲左係地.....唉, 比佢激死我喇
 

 
去到cafe, 因為當日係史既正日生日
所以問仔話要同佢一齊慶祝wor~ 仲一齊叫candle tim~
笑死我地~
cafe同我地影左張即影即有, 後面有隻眼睇住我地
佢地話呀史係到睇住我地~~hahahaha

 
星期二, 終於都等到~
frances老公係美國唻左~ 第2次見~
frances話佢好靜, 唔係呀~ jesse好talk得架wor~
 
我地book左大喜屋, 但由於未夠鐘
所以去1881影下相先~
終於都有4個人既合照喇~等左好耐喇~


 
jesse食完大喜屋話佢食果d刺身係佢食過最好食既
更加會因為咁樣鐘意左香港~
咁就多d返唻喇, 等我可以見多d frances呀~


沒有留言:

張貼留言