2013年12月29日 星期日

豐富聖誕節2013

係francis bb未返美國之前就捉佢去食最後的午餐
推介佢地去hyatt 食tea buffet~ 個個都叫好呀~~
希望我可以快d可以去到美國睇你
其實最快你下年都會返唻飲喇 XD~
 
 
一飛就飛返去平安夜~
平安日有得早放~ 同同事食完lunch~
返屋企hea一陣俊仔就放工喇~
我地2個再係屋企訓左個午覺~~ wahahaha 好爽~
再起身出去食dinner~ 因為book左係大角咀食者~
 
ok果間食過一次覺得ok~ 聖誕節又冇指定要食聖誕大餐最難得
一坐低, 俊仔就比左個驚喜我~ 因為個waiter問: 黎生, 你係咪訂左板加拿大海膽?
hehe~ 俊仔真係乖~ 記得我鐘意食咩既~ hohoho


咁樣食海膽都係第一次, 真係幸福到暈左係到~
佢同日本海膽最大既分別係佢就爽少少, 冇咁creamy 但都一樣咁甜咁好味~~
 
 
呢到另一樣主打就係生豪刺身~~~~
揀左4款豪, 美國, 南非, scottland, 同法國
之前一直都有聽人講法國豪係最好食~
原來係真架~ 入口竟然有3重味道~~ 好神奇~ 其他都好好食~

食完生冷野食個steak................好失敗!!!
呢個係聖誕set 點解可以咁失敗, 我叫5成, 佢唻左welldone
仲要冇咩牛味, 一d都唔juicy~ 唉~ 幾百蚊架大佬!!!!!!!!!!!!
好想投訴, 但俊仔話算~ 睇在聖誕節份上放過你

聖誕節正日去左開party~ 總係覺得聖誕一定要開party先開心架
下年應該會係我地屋企~ 咁咪唔洗飲酒lor~ hahahha 你地冇藉口喇ma
唔講唔知, 原來今年係我地最後一個單身既聖誕
但對我唻講冇咩特別, 因為單唔單身, 結唔結婚我地都一齊過架喇
哂氣~~~~~~~~ hhahahaha
 

朋友是要一起歡笑的~ 開心沒有人分享, 是不會快樂的~~!!!
是晚笑到聲都沙哂~~~ haha
 
難得聖誕有一日空閒~就同左屋企人去tko 睇下monchichi
好耐冇影過家庭相喇..........

成個聖誕都忙緊結婚佈置d野.....唉~ 一係太貴, 一係太普通
我地又有自己idea wor~ 睇左3間都未有心水~~~





沒有留言:

張貼留言