2012年9月20日 星期四

七週年@HYATT buffet


2012年9月18日



今日係我們既拍拖7週年呀~
以前既週年紀念我地都好隆重其事架~
不過因為今年大家都要返工,
而且真係唔知點解大家都好冷淡對待呢件事wor
(唔係我地冷淡左呀)

大家都要返工,
放左工約左係尖咀等
本身俊仔係有book 台架,
係hyatt 既HUGO
佢話好出名架.......
但係搞笑喇,
我地去到HUGO 門口
會先經過buffet louge,
因為我上次食過佢個tea buffet
佢d 甜品真係好好食架, 係我食過最好食既buffet 甜品呀~

我同俊仔講完, 佢就話咁不如食buffet喇
haha~ 又好呀~ 咁就轉左呔喇~~



我未食過呢間既dinner buffet呀~
價錢其實同出面多數酒店差不多~$495+10%

原來有龍蝦, 蟹腳, 蝦, 聖子, (雖然唔係好大隻同銖鮮味, 不過不失喇)



湯............唔記得左係咩湯喇! HAHA 只係記得好好味~~ WAKAKA

燒牛肉粒同鵝肝, 個牛真係麻麻地好難
不過個鵝肝好好食呀~ 平時唔多食既我都食哂一整件
因為佢完全係冇"星"味~ GOOD~


不得不讚佢D 主食, 多數BUFFET 既主食都係不過不失架者~
但呢到係好好食呀~ 主食有龍蝦, 聖子同蟹呀~
雖然就辣左少少~ 不過都係好good 既~~~


終於到甜品時間喇~~~ yeah~ 最期待
佢雖然唔算超多種類, 不過樣樣都好好食~
果個拿破崙真係不得了呀~ 唔算好甜又做到佢可以keep到跪口~ 正!!!!!!!!


仲有其他架, 我都無影到喇
tea buffet 同dinner buffet 只係果d seafood既分別,
其他都係一樣既~ 所以下次唻食tea buffet好喇~ 平一半wor~ hahha




就咁就過左我地呢一個平淡既七週年喇........
上年仲係日本過架呢.........
多謝你七年來照顧與愛護, 希望未來既日子仲有你係我身邊~~~愛你

只求每天平凡但幸福的生活~~~

1 則留言:

  1. 聖子好正呀..
    [版主回覆10/10/2012 11:40:48]

    回覆刪除