2012年10月2日 星期二

一年容易又中秋 2012



正所謂一年容易又中秋,
一年真係好易就過架喇~~~~~~~~

今年中秋正呀, 連咪星期一二, 連放4日
我地公司星期二有得放半日, 者係我total 放左4日半
真係開心到爆~~~~~~~~~~

(以下所有相都係iphone 5 手筆, 都幾唔錯)

28-9-2012

今日公司食中秋飯, 係mega box既小飛象,
食完就可以走人喇, 幾爽~ 本身約左俊仔既
未夠鐘就同同事行一陣街, 再返屋企訓左一陣....kakaka
再出去食buffet, 呢個buffet真係一d 都唔簡單架
我要早一個月book 架~ 唔係誇張
呢間就係JW 萬豪~ 我未食過唔知點解咁貴都咁多人食!
食完就知真係好食到不得了呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOHOHO


佢主打係海鮮, 有好鮮甜好味既龍蝦
麵包蟹, 蝦, 鮑魚, 海班, 花膠...........食呢d都回本喇!


9月仲有主題菜 - 和牛!!!!!!! 真係好好味呀!!!
一定有下次~~~ 中銀白金仲有85折, 可以平成$200, 開心哂~

食飽去左搵佢地打牌! 我...............食炸糊?! 唉~


29-9-2012

一早約左老婆睇一路向西~
再同屋企人食中秋晚飯~~~

30-9-2012

因為俊仔比人飛起, 原本有得睇一路向西
所以我要同佢睇多一次喇~ 都冇咩所謂既又唔係唔好睇~

係屋企食完飯先出去, 要等Francis又未夠鐘
上左sky bar 飲野~


francis一唻到就話俊仔好有錢, 買件咁貴既衫
俊仔係到沾沾自喜, 我就忍唔住爆佢大獲.......
話只係48人仔, 幾真!!!!!!!!!!! hahaha
之後佢2個就一齊睇淘寶喇!!


睇完一路向西, 突然佢地走出唻謝票~


仲見到王靜tim~ 靚仔呀!!!!!!!!!!!!!!! (真人唔知叫咩名?!)

佢地仲好好咁係出面同我地影相tim~


因為果時已經2點幾, 所以只係得我地戲院果d人. 唔會好多人都好ok 呀~~~
真人果然都係好靚仔, 不過我都係鐘意佢chok 樣多d......hehehe

講返一路向西先~
佢係一部咸片, 不過係有內容既咸片, 
我覺得本身係個故事吸引, 再加上作者寫到D對白好鬼抵死~ 
而令到佢好睇既原因!!! 
佢算係一部成功既咸片架喇, 一定好過玉X團先喇! 人體爆炸..........

1-10-2012

國慶去左俊仔同事朋友屋企打牌~
佢屋企有隻狗狗, 銀孤女真係好得意呀!!!!!!!!!!


再陪俊仔去踢波............被騙有煙花睇
點知有聲無畫..........只見滿天光再加上呯呯聲..........



10月1 發生左大家都唔想見到既意外
一路睇新聞, 大家都好心痛,
希望死者可以得到安息
生還者可以快D 離開心理陰影!!!!!!!!!! R.I.P

沒有留言:

張貼留言