2012年10月28日 星期日

喪食週末


2012年10月27-29日

一早俊仔就安排左一個增肥既週末行程比我
(奇怪, 一邊話我肥, 一邊同我增肥, 想點?!)

因為佢係facebook 見到佢個frd去食好野, 又話想食lor

先唻星期5晚, 屋企樓下既black n white,
佢係俊仔屋企樓下真係幾大獲....kakaka

由此佢太近俊屋企, 佢基本既甜品我地都試過哂
(其實都幾貴, 間唔中一次好喇)

今次試左apple pie (my super fauvorite) 真係好好味~

呢個blueberry cheese cake, 搞笑lor~
佢一開既時間會飄d 煙出唻........係煙味, i dun like it


佢唔止一開有煙味, 食落都有煙味,
你可以話佢特別, 但我覺得佢係怪..........hahaha


星期六, 俊仔放左工就開始我地既喪食之旅喇...........

先係去老銅 - Burgeroom
鋪細細, 都好多人呀~ d 台又放到勁迫,
其實都唔係幾relax..........但眼見都有好多外國人幫襯
叫左個cheesy fries, 好味, 不過要$38, 我覺得有少少貴呀


之後一人一個burger, 我想講真係勁大個,
我一個人只可以食半個...............食唔落喇......
俊仔叫左個double cheese
我就食辣雞磨姑,
得出結論係食burger 都係食牛既好!!!!!!!!!!!!!!

我果個其實唔係話唔好食, 不過d mushroom 同d 汁
一邊食就一邊漏, 真係食到我好忟呀個人!!! haha


食到真係飽到上頭頂...............行左一陣,
2個鐘到, 俊仔又帶我去另一個地方...

我唔知呢到叫咩名架, (應該係唔記得左)
只知係灣仔, 係食法國pancake既

有甜都有咸既~ 食完覺得, 感覺不大! 唔會有"好想食第2次" 既感覺
不過個焦糖雪糕好好食wor.............


再之後.........................
約左CSK friends 去食雞煲!!!! 至尊重慶雞煲真係好抵食架呢.........haha


雖然我地既圈子愈來愈少人,
不過好彩都仲有幾個係有heart 之人, 好開心架喇!!!
奇奇, 生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言