2012年10月10日 星期三

我的名字你的姓氏!!!




由俊俊開始搵到工作開始
我就決定要結婚了, 其實說白了我是恨嫁
我想早D 結婚架, 一唻冇錢
二唻佢未搵到野做, 當時我個心真係好唔踏實
直到佢搵到工作..............
其實由佢開始同我拍拖已經話要同我結婚架喇
真係唔知邊到唻既感覺, 真係覺得佢係果個會一生一世既人

不過其實係點樣開始講起結婚架呢?
其實係佢媽咪催婚........係呀......原來佢呀媽以為我今年廿九架喇~ 哈哈笑鬼死我~
但就因為咁我地好認真咁諗結婚,
傾日子, 講買樓, 佢爸媽可以support 我地幾多.........
好認真架!~~~

我心目中有一個好完美既婚禮look
我相信每一個女人都一定有
但你會唔會有咁既金錢去做呢? 另一樣野lor~
我開始搵下結婚既budget, 好多好多錢要洗呀真係....
無可能樣樣都要最好, 只可以退以求其次

另一個擇日既問題好麻煩
原來好多好多禁忌........
我原本plan左一個日子, 2014年9月21日
可以夾到我地既a day, 可以唔洗記多一日...haha 幾咁懶.....
但發現理想同現實十分的不符,
因為最好係雙月, 但又唔可以6月
唔可以沖雙方父母同自己既生日月份
咁講法, 真係冇咩幾多個月揀lor -0-
5月- 俊仔生日, 俊爸生日
6月 - 我生日
8月- 我爸生日
9月- 俊媽生日
10月- 我媽生日
我所喜歡既秋天就冇左喇~
好想有人話我知其實係冇所謂既~!!!!!!!!

但係有一樣野係開心既
就係俊仔應承左我去日本影相, 仲要係北海道呀!
係我夢想既地方~~~~~~~~~
雖然我夢想係去北海道睇白雪
不過俊仔話去影雪唔凍死咩?!
所以我就退以求其次影花田喇! ~~~~~ 我幾順德人?!~ haha
呢個亦都係唯一一樣我地一致confirm 左架野.....

2年時間好似好多咁, 但我覺得愈多時間準備
我就愈放心, 你知我係一個好緊張planning既人

依家忙考試, 好多野都未好認真睇
考完就可以放多少少時間去睇
而且可以安排雙方家長見面喇
係呀, 其實到呢一刻都仲係唔係好多人知道
我爸媽都未知~ 因為2年後太多變數
我好認真同俊講我未必一定嫁你ga ma.......

佢地見完, 好好擇個日子就可以正式的plan 結婚架野喇~~~~~~~~


btw, 其實俊仔係未求婚架, 不過我都一早話佢知呢個step一定唔可以慳, 我好重視!
我知佢知道架喇, 上左心架喇, 未知幾時者.............

沒有留言:

張貼留言