2012年10月8日 星期一

大阪2012 Day 2 - 神戶港, 四天王拉麵

2012年6月24日

上回講到因為miss左班車, 被迫放棄去六甲山
算~ 比多個機會+籍口我去多次
俊仔見我唔開心主動話"唔好咁喇, 我同你下次唻過" 係你先好講wor....hehhe

我地搭返車去三宮再轉車去神戶站
因為日本地鐡都幾煩, 有幾間唔同既鐡路公司係不互通
所以出發前最好就睇定路線圖, 去到先搵就哂時間喇
而且日本既地鐡我就覺得指示麻麻地~ 最好知道自己要搭邊條線, 問人都方便d

講完廢up~ 開始未呀?




去神戶站既主要目的地係神戶港, 因為睇人d相又聽人講話好靚又有d野行下咁
(最後都係以shopping 為主要目的)

我地出左地鐡站都搵左一陣路, 因為都有一段路要行架,
唔係睇就睇到, 我一早係神戶港個WEBSITE down 左個地圖 (雖然都幾簡單下...)
不過一出地鐡都會再有一個好d既地圖



係地下街巧遇牛奶妹, 但因為食得太飽喇, 只係食左一個雪糕

串過左地下街次後, 再行多一陣就會多到果個地標魔天倫架喇,
向住果個方向行就一定冇死喇!!!




到左個感覺好舒服呀(其實去旅行邊到係唔舒服架呢?)
因為係海邊有d海風, 再加上冇咩大既shopping mall, 唔好會迫~ so relax~
個感覺真係好似香港既赤柱/黃金海岸



係平台到影落去就見到神戶塔玲瓏既身軀喇~~~~~ (我好相信夜晚係靚好多)



如其話神戶多野行, 我會話佢好多特色既店舖! 好多真係出面係冇架~
而且佢個d 都係店舖細細, 出面又會有一d車仔賣d hand made 既, 真係幾特別!
除時除地都有意外收穫架~


 
我地行行下, 見到一間好多人圍住既店舖, 走入去八下咩唻先
原來係YOGURT, 香港都有,
不過呢間有個特點就係..........................

Y500 任食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


可能你會話任食食得佢幾多呀, 不過佢唔係以前pizza hut果d salad bar 只可以一次
佢係可以無限tim 食, 者係你食幾多轉都得, 冇人會理你
喇, 有d cheap 精就開始諗喇wor, 咁一杯7個人share 都得喇~
係! 無錯, 係得既, 不過我想話你知, 佢地日本人真係一人買一個既
如果你真係抵得住佢地既白眼就去吧cheap 精

因為我地呢d有少少cheap 都係2個人一個好喇~ hahahaha
但睇下用pizza hut 起salad既經驗起出唻既高樓..........
我覺得我地y500 好抵架~ wakakaka



有起碼6-7 個味道, 都幾好味架~ 同txxxxxxxxx txxxxxx (唔識串, 香港好多分店架呢) 差不多!


 
第二轉了............明顯地少左好多! 其實都真係幾飽架~


 
之後仲比我發現左宮琪駿專門店~ hehehe
雖然日本好多地方都有,
但你又知唔知日本有一樣野真係好絕.....
叫"限量地區牌" ................多數都會被燒到.....orz



禁相唻架, 我影完呢張佢就話"no, photo"
不過呢個真係好搞笑~ 好想買!!!


 

行完我見差不多夜晚就行多陣先,睇咪個夜景先走

其實我地已經行返出去出口咁濟,
不過真想睇夜景,行返轉頭!
果然無令我失望,夜晚既神戶港,真係好靚好迷人




由其事係海邊影神戶塔,仲可以影到不停變色既摩天輪
真係好正!







影完相就閃人返心橋喇

第一晚由心橋行去道頃堀搵食,其實真係好近
大約十多分鐘路程,果邊多好野食好多




 


行下搵下,都無咩心水,
之後見到四天王喎,一早打算食,但未知幾時
有哂天時地利人和就入去坐喇喂




其實四天王入面有九成都係香港人!哈哈
已經過左好耐喇!食評真係打唔出(好無誠意呢件友)
我只記得爸爸叫左呢個好似叫四天王拉麵超多料



佢個豬骨湯底好正,唔係好重味精
麵係粗麵,爽口!




總結:要去試試!嘻嘻!




最後行咪激安!就返酒店喇!




又完左一日喇!!!

沒有留言:

張貼留言