2012年11月1日 星期四

未行未睇先格價 - 婚紗篇

我其實心目中都有一個理想既婚紗, 不過理想同現實又係2樣野lor..........
我上次係日本見到果條婚紗真係一見鐘情, 不過我知我無可能著到
而且我上網睇過咁多間(暫時) 都搵唔到同款既, 大拖尾~ 唉~ 我死心把喇~

對婚紗我真係零知識, 不過就好有要求, 話哂都係一生人一次
一定要搵到自己最滿意果件 - The ONE
我知道自己係一個極度麻煩既人......呢樣又唔好, 果到又唔滿意 haha
去esdlife, yahoo blog 扒下文, 又係facebook 遊下,
我揀衫睇衫係用感覺, haha
暫時最喜歡既有:


Moreno bridal    - facebook
呢間應該係我既first choice, 因為我見到有一條A-line classic 真係好鐘意
仲有一條紅色晚裝又係大愛~~~~
不過因為呢到款唔多, 可以上去試左先
Package : 1 WG + 1 EG 5,800 up, 1WG + 2 EG 7,800 up
都幾貴, 不過如果係靚既就咩都值喇!!! hahaha


Lovis sweet
  - facebook
 呢間仲貴, 不過佢係有vera wang 租架, (當然要加錢喇)
身為女孩子, 我覺得點都要去試一試vera wang, 先知佢點解要賣到咁貴........
PACKAGE: 1WG + 2EG 7,600 up
我自己最鐘意呢件 - white by vera wang, 係vw 既副牌, d 婚紗又係超靚



FOI wedding
    - facebook
呢間係因為pok ma 既關係, 不過佢d款都係好靚既
所以都可以上去試左先, 有3件free trail
佢d 晚裝真係好特別架, 唔係普通款....
婚妙都有好多歐美牌子, 都係好classic 好靚架.
PACKAGE: 1WG + 1EG 5,688 up, 1WG + 2EG 7,688up
我暫時睇唔到佢有咩款我特別鐘意, 以下2件係我覺得幾特別既



Iconic bridal

呢間100% 唔會考慮喇, 佢都係專租VW, 但真係超貴....
PACKAGE: 1 WG 4,800 up



kate jean couture
呢間主要都係玩歐美款, 真係唔知自己ca 唔 carry 到,
因為自己無咩身材, 要試下先知
PACKAGE: 1WG + 1EG 5,998 up, 1WG + 1EG 6,998 up




因為我既喜好問題, 我打算婚紗同晚裝分開租
另外果間可以join 個平d 既package
連男禮, 媽媽衫, 伴娘果d
如果要滿足咁多個人, 可能就要搵一間多d 衫架喇
有幾間百利既租衫大家話幾ok, 但service 就麻麻地
我只可以話, 用平價可能只有平價既service, 將就下
只要態度唔係十分惡劣我都ok (自問對街外人eq 很高)
Charming Image - http://www.cimage.com.hk/
package: 10 set 6,980

Perfection 唯美主義    - facebook
package:

Dolce m wedding services - 觀塘樓上鋪, esdlife jm 介紹
package: 6件5688, 8件6988, 10件7688

























沒有留言:

張貼留言