2012年11月30日 星期五

東京2012 - DAY 4 六本木 ONE PIECE 十五週年展

我真係有一種對唔住大家既感覺, 我由呢個EVENT 未出,
到我去完, 個EVENT 完咪, 仲要過左半年我先寫...........想知既人都已經灰飛煙滅咁!!!!




2012 年5月xx 日

話說, 我地今次唻日本既目的並唔係呢個one piece 展 (根本沒有目的)
只係決定左去旅行, 機票酒店都settle 哂之後, 就比我發現呢個..........
俊仔立即由唔係十分期待到萬分期待喇

one piece 15週年展, 係尾田老師既小回顧
雖然我睇左one piece 冇15年, 我係因為俊仔既關係開始睇
之後就停唔到喇, 我都鐘意左喇~ hehehe
俊仔就係超級fans , 所以佢一定要去咁話~~~

本身個event 係可以上網book 飛, 但佢只accept 日本credit card
又因為佢每一日都有十場咁多, 都唔驚冇飛買~~ 我地去果日又係平日~~
但為左安全起見, 我地都早2日去7仔買~
不過佢果d 買飛機, 只係有日文, 真係完全唔識睇呀...........
好彩, 我地去果間7仔有識中文既staff, 好彩ja, 我地都唔知做咩!!!

上回講到我地由麻布十番一直行過唻六本木,
其實一d 都唔辛苦, 日本d 街同天氣真係好舒服~~~

你見到呢d 咁搞笑既design 同超大間既LV 就岩喇~~~

行到入六本木hills, 就周圍都見到one piece 張海報喇~ yoho~

因為我地買左飛, 而且佢係有時間分段, 所以要等等喇~
呢個人興奮中.........



係場外都有呢個咁可愛既佈置呀~
係尾田老師為今次呢個展覽畫架~~~



由於場內係嚴禁拍攝, 所以以下相片係某地偷返唻(有怪莫怪)



我地排隊入場, 係排隊既時候佢會有好多通緝令係wall 上面,
都好update 架, 死左果d 就dead~ 仲好多新人物....

我地先會經過以下呢個大銀幕, 都幾震撼, 幾好睇~
大約講返佢地2年既約定既野, 仲有講艾c 既死~
其實佢既主題係圍繞海軍總部之戰~


睇完正式入會場, 就見到漢, 被石化 XD



之後就會係海軍總部之戰既回顧.........(當然係日文喇)

再行入去, 見到一比一既艾C呀~~~~ 佢做得好DETAILS 架
我真係好DETAILS 咁睇架, 佢都幾靚仔wor XD 而且好高架!!!

再唻海軍總部之戰

重點唻喇, 尾田老師既手稿真跡呀~~~~~~~~~~~~~~~~
我地好落力去睇呀, 我地都知, 果D 唔係全部都係尾田老師畫,
不過D 鉛筆既就一定係喇, 我地好留心睇D 鉛筆
發現佢起既草稿都幾草................hahahaha

一直都係手稿, 不過開始進入魚人島喇~~

呢個srceen 好搞笑架, 係可以互動架, 用手去搞d 泡泡會左右上下咁move lor~ hahaha 有夠無聊!!!

去到中間, 呢個係尾田老師既工作台, 上而有小小真跡,
仲有好多本故事大岡, 雖然唔識睇, 但好想開唻睇 (hahahaha 明顯入面唔會有野)
仲有好多佢用開既畫筆..........原來係有好多好多色

去到呢個位, 大家都有少少不能自拔, 真係好想影相..................
但一比一(?)既成員大合照呀, 如果真係一比一既話, 布諾黑真係好高
喬巴都唔係想像中咁細隻~~~ 比例上, 各人多數都高我一個頭~~~


出過既漫畫

最後既手信區, 仲唔係失手大本營.......hahahaha
雖然好多野都想買, 不過有d 真係太貴, 唔捨得(我話俊仔ja)
我自己幫人買野ja ~~


出場, 佢仲每人送一張生命卡tim, (當然唔係真架喇)
我有卓蘿呀~ 我最愛既角色呀~ 好開心~ 俊仔有娜美~

超開心既經驗, 雖然佢比我想像中少好多野睇
不過都真係十分難得可以睇到呢個event~ hehe~

真係sorry~ 呢個event 已經完左十世, 唔知佢二十週年仲有冇呢? 你地等下喇~~~~~~~ hohoho(奸笑中)

1 則留言: