2012年11月27日 星期二

擇日

由於老人家要擇日, 又而且我想今個月落左酒席訂,
因此今個星期6就去左擇日
之前上網睇過, 黃大仙有得擇,
仲有一個師傅都幾出名,
(其實我覺得出名係因為多人講, 有一就有2....愈來愈多)

果日俊仔要返工, 等佢放左工就一出旺角食野
再一齊殺入黃大仙
十年都唔去一次黃大仙, 我真係唔知幾多年冇唻過呢到

行入去好多大陸人, 好多遊客..........好多好多人

再行入少少, 就見到解簽區, 我估係呢到喇~
一行入去, 好多招魂手...."過唻呀, 呢邊呀..." 都幾得人驚....haha

好快就見到係網上面好多人話好既蘇東明喇~
佢有咩好我唔知架, 我又唔識計呢d紫微斗數~ haha 咩叫人云亦云咪呢d.....
我見咁多間, 得佢一間係要排隊ja~


你睇其他都幾冷清清........


有人等到花兒也謝了~
我地一唔排, 都有人排係我地後面
我仲聽到有個女仔講, 呢到多人排, 就試呢間(香港人心態)


因為排我地前面果個係睇手掌, 所以就耐d lor~
不過其實我地都唔係排左好耐, 半個鐘多d喇~

入到去同師傅講擇日佢就會寫低你d資料,
男女雙方既出生日期
雙方家長既出生日期
最好就比舊曆佢, 大家都好辦事, 佢又唔洗睇返(其實應該都係搵返萬年曆)
之後比$, 多謝$ 680, 個人就覺得幾貴~ 不過呢d 我地唔識~ 唔係點
成個過程仲快過我等既半個鐘~~~~~ 10分鐘就搞掂!!!

本身師傅話星期日先可以比到日子我
點知, 果晚10點幾我就收到佢電話
我都好驚嚇, 仲問佢"做咩咁夜都唔收工呀?"
佢話"收左喇, 不過係屋企做野之ma"
我真係不忘同佢講辛苦哂~

我要求2014年年尾, 仲要星期6/日,
師傅話日子唔多, 只有4個,
有2個仲要9am 前出門tim~ 當然唔好喇~
好彩, 有個9月比我者~~~ 好開心有9月呀~ hehe
因為9月係我地既紀念月ma~~~

星期日去落左酒席既就可以confirm 喇~~
2014年9月27日  MY BIG DAY~~~~~~~~

雖然就好似冇咩特別咁, 不過唔係特別日子仲好
D野易BOOK 好多架~ wahahahaha

沒有留言:

張貼留言