2012年11月22日 星期四

東京2012 - DAY 4 麻布十番街

我發現D人係鐘意睇東京比較多, 香港人都係鐘意去東京shopping 架喇......
我決定打完東京先再打大阪喇, 講說我東京仲有成8-9篇未打, 其實我係咪真係太仔細呢? haha

2012年5月xx日

去完自由之丘, 又搭多幾個站就可以去到麻布十番, 幾方便
佢唔係一個旅遊熱點, 不過我就係貪佢唔係熱點, 正!
話你知, 其實呢到好多日本手信買, 者係傳統果隻~

麻布十番有一條麻布十番街, 都唔算係好長
有官網, 都幾出名
http://www.azabujuban.or.jp/



出左地鐡站, 一直行就係架喇
我冇講點解我會行呢到tim, 我唔係冇野搵野唻行架
因為麻布十番街, 一直行係可以通到去我地下一個目的地  -- 六本木

地圖如下 - 4番出口出左, 一直行就係六本木

呢個就係4番出口

出到唻, 比我第一個感覺係 -- 好古典, 
佢真係冇左日本果個時代感架, 有少少返返去以前既感覺! hah
個feel 好正呀~  

間間建築物都好似好有歷史咁, 唔~ 我冇唻錯!!!


街頭都有好多野食架, 而且好多都係好地道好傳統架tim~
eg, 紅豆餅, 紅豆湯, 串燒......etc
可惜我地係sweet forest 真係食到好飽喇


我仲記得呢間係賣跪餅架, 者係好多唔同味道, 唔同顏色果d呢
不過因為唔太抵, 都有少少貴! 冇買到, 但係一樣試左一d , 都幾好食wor~~~


oh~ elmo~ 


紅豆餅呀, 依家睇返都有少少後悔冇食到!
講哂呢到呢d真係幾十年歷史, 真係食陣風...味都夠喇~ haha


我地係呢間真係買到傻左! hahahah~ 呢個好似好食wor~
唔知大家知唔知sogo 地下super咪有一間係賣唔同味道既豆豆既
我每次行過都會食一兩粒, 但因為太貴, 冇買
呢到, ok 平wor, 而且又多味道仲多款式, 買左勁多做手信呀~ hehehe
我真係唔知係咪同一間wor..........



下回繼續..........

沒有留言:

張貼留言