2012年11月19日 星期一

睇場 - 御苑皇宴 (尖東)


又唻一個超級大project~ 搵酒席
我其實未打算結婚前已經有心水,
我唔鐘意太土, 新鮮少少, 西式少少, 酒店太貴.....
想要海境(不是我要求), 我唔要有柱位
想要係旺區, 者係旺角尖咀銅鑼灣..etc, 方便嘉賓
最好就個台好大, 幾靚, 我可以慳返d decoration 錢~

要求好似幾高咁..........

話說, 我從來都冇去睇過場~
靠既只係佢地官方相, 各位jm 既相同評語去揀
不過睇官方相都吸引唔到我既, 就算喇
你要知道, 果日你係影相多, 之後幾十年都係睇相睇返你自己擺酒既地方
所以睇相既效果好重要
最後我揀淨呢間!!!!!!!!!!!!!
係一間!!!!!!! 冇錯!
我本身係鐘意灣仔名爵, 以前公司成日去飲茶覺得幾好
好彩集團, 價錢公道, 樓底高, 好靚既水晶燈, 好歐陸既設計, 係我口味
直到我遇到佢.............................

我可以用一見鐘情唻形容我對佢既感覺架~
睇官方相已經好好好鐘意~ 睇完comment 好多正面~ 信心大增~
決定去睇睇場~ 冇book 架~ 我地2個同auntie 殺落去飲茶~

serve 我地既係大家都讚好既, 勞小姐 Marcy
佢真係好好人, 好好傾~ 比人感覺好信得過呀~

門口位置, 一年會裝修一次佢話~ 不過其實呢個都好靚~
我想要返呢個..............2014年已經唔知係咩樣.....



點心都幾好食既, 最緊要係, 我地果日試左佢d service 真係好好
雖然我唔知到時係咪果d 服務生, 不過都應該差不多




講小小背景資料先
佢係尖東帝國中心, 分2個廳, 一個係半島廳, 一個係維港廳
你睇個名都知, 維港廳係有維港景, 不過唔係中環灣仔,
應該係惻魚涌果邊.........會冇尖沙咀the one, isquare 果邊咁靚~ 不過都叫海境, 感覺開揚~
呢邊廳min charge 係hk$ 188,000, 其實如果有得20圍就已經可以夠~ 最多40圍~
半島果邊就平d, min charge hk$ 96,000, 最多25 圍~


我地坐到差唔多最後既位置(近入口位) 用眼睇個正台都有少少遠, 因為長方形
不過我地唔會太多圍, 應該唔會去到咁遠既..........(我估)


zoom 近少少都影到架喇~




Marcy 帶我地行左一個圈, 睇左2個新娘房,
一個係大房, 係最尾(佢解釋方便march in) 一個係正台, 細d果個可以比奶奶媽咪用

佢做緊11月尾個優惠真係好抵, 最想要果個門口提名board~ (佢平時唔送架><)
我同俊媽一齊去睇既, 佢都好似幾滿意, 冇咩意見! 覺得價錢合理~

marcy 仲話2014年應該會轉菜單, 不過可以用依家價錢加返300又或者到時用2014果個都得
最緊要一樣野係, 佢話佢地2013年3月租期已滿, 不過佢叫我地唔洗擔心
因為可以續租既機會好高, 而且可以轉其他地方(佢既分店) 其實我都唔擔心~ haha
叫佢check 一check, 先知, d人已經訂到2014年12月, 真係唔係誇張!!!
9-12月旺季有d星期6/日都已經冇左,
因此我星期6, 就會捉俊仔去擇日~ 希望可以11月end左呢個project~
因為11月落hk$10,000 第一訂已經有11月個offer~

擇完日再算~~~~~~~~~~~~~~

以下呢d係官方相.........真係幾唔錯架~


就係呢個提名板............鐘意死, 諗下d 朋友係到影相都開心~



新娘房, 其實都唔算太大.........但係可以

中式, 那個板, hk$12x, 勁抵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



----------------------------------------------------------------

3-12-2012
後記,
因為有親戚食過呢一間, 早幾日去飲過, 話唔係好得,
有D comment 仲要係幾差tim~
最大問題係食物質數差, 咁岩既, d 客人比幾百都想食好少少既
所以比我呀爸呀媽ban 左.........
ban 左又要再搵過先係一個最大既問題.....救命呀~ 唔想咁樣可以點樣?

沒有留言:

張貼留言