2012年11月9日 星期五

東京2012 - DAY 4 自由之丘 sweet forest

2012年5月XX日

我相信呢就冇人追我個遊記既......
因為如果係追緊既一定會想打死我, 咁鬼耐都唔打.....
我都唔想是旦打, 我真係每次都用成個幾2個鐘打一篇架....你估流架?!
唔係呀, 你知喇, 又要打東京, 又要打大阪, 之前又考試, 又有個大project 跟緊
忙到爆炸.............

好喇唔講咁多廢話,自己都覺得自己長氣

上回係講到去左自由丘, 一個甜品皇國,
點解佢會有個咁既稱號呢? 我相信係因為佢有個sweet forest 係到
而我今次唻自由丘既目的都係為左佢

我上次都有講, 自由丘出口得2個, 一個南一個北
我地去完la vita, 咁就返返車站果邊去sweet forest la
佢其實有個網頁地圖, 不過都ok 簡陋, 而實際又唔係咁難行既
而係, sweet forest 唔係想像中咁大,
佢只係一個好似shopping mall 既地點, 仲要上一層
可能行過左都唔多覺, 所以要留心d喇

入到去, 大家都嘩嘩聲, 我地都係愛甜家族
呢間又好靚, 果間又好似好好食
你唔可以否認, 日本既甜品係賣個樣既,
先唔理好唔好食, 用個樣勾引左你魂魄先(好似日本女人咁 wahahah)

係咪見到都好想食先?! hehehe


roll cake


因為roll cake 真係太多款喇, 所以一次過買個雜唻share 喇~~


呢個九龍咪者係什果大菜糕lor~  其實真係冇咩特別


真係勁多款蛋糕, 甜品,
雖然我地有5個人, 不過都冇咁多個胃
最後決定分頭行事, 每人去買唔同既野再share 喇


我想講呢2件cake真係好日本, 
我唔識講點解, 不過一睇就會知係日本cake lor hahah
味道唔係話特別, 不過都好食既


呢個千層真係好食, 佢係凍架~ 而且佢個樣真係好靚, 真係有d唔捨得食


我地等左好耐好耐, 呢個roll cake cake 終於都可以拎喇
佢真係放到好靚呀~ 雖然佢果d roll cake 唔係話太特別,
不過佢好多唔同既味道, 估估下都幾過癮


2兄妹都幾似樣

不過我地都似wor...............hahaha


yummy~~~


最後唻再全家福先喇~~~



其實好難得佢爸爸可以放到假, 
佢地好耐冇全家去旅行喇, 我都算有幸去分享佢地既喜悅





沒有留言:

張貼留言