2012年11月4日 星期日

2012 結婚展

2012年11月4日

今日係結婚展既最後一日, 我地就去睇睇, 去拎個Concept 都好呀
睇下d野大約幾多$

因為俊仔要踢波, 食咪野, 搞到成5點先入去....
無所謂喇, 我地打算睇下野, 都冇打算book 野

第一次入呢d展, 好多人sell 野, 好多好多...........
你行一行睇一睇就比人送你傳單一張....太多喇~~~
因為我地2個都幾怕hard sell 既人, 行得好快....
俊仔行得仲快....haha, 比我叫佢慢d, 我睇唔到野
佢話d人好煩呀~ haha

而實際上我自己都怕, 真係岩先會慢慢睇

我收到以下呢一張傳單, 嚇左一跳
有冇咁平?! 佢租d咩衫比你著呀?!
包bd影相, 包車, 包bd化妝, 包5套衫.....都係$9,889??!
我book 一個bd 攝影都唔止喇......


之後俊仔就話, 真係貴有貴結, 平有平結,
你唔介意既, 其實真係ok 抵~~ (到時有冇咩要加呢加路我就唔知喇)

快快步..(都唔明點解行展覽, 明明比左錢入場都仲要快快步.....hahahaha)
行過左中間勁多sales 既地方, 去到一個邊位
比一個台灣人停低左我地.....
其實我地已經決定左去邊到影同邊間影
佢比我地睇下d相, 又傾下計......叫我地坐低再了解下
我知道一坐低就好難走, 我望望俊仔, 佢話"坐lor" (佢話坐, 我冇理由say no 架)


有趣既事情就開始喇.....
坐低左, 之後好例牌同你吹幾句水, 之後開始比d相你睇,
了解下你想影d咩相, 講解下佢公司既運作, 等等
其實成個過程都好舒服既, 冇咩點覺得佢係hard sell
不過我問佢價錢佢又唔講比我聽
佢話睇左d相先喇, 如果你地真係鐘意再話比佢地聽大約預幾多錢......等等

因為其實傾傾下睇睇下都開始夜喇,
 又加多個sales 入唻一齊傾, 不過佢地真係好nice,
我地主要都係吹水多~ 多過我地講正經野架.....hahaha



講到咁上下, 我地想走喇, 佢就仲說緊我地....
就係呢個時候, 有一對佢地既舊新人唻探班, 好似夾咪咁架
佢地又衰wor, 係咁講同佢地影有幾開心好玩
又比我地睇佢地d 靚相.......俊仔就打敗左喇~
我同佢講, 我一定唔會放棄北海道架,
咁者係影2套架喇, 佢又話ok wor~
咁老細話ok, 我當然無問題架喇!!!!!!!!!!!!!!! 的確, 佢d 相真係幾吸引

之後俊仔同返我講, 點解佢會say yes, 因為佢發夢見過呢個情境wor....
我覺得係緣份, 點解咁多間台灣鋪唔揀, 偏偏揀中呢間? 緣份

我喜歡呢一個mood
http://www.mht.com.tw/phpnews/wedding_list.php?photo_id=1666&link_num=4


佢仲送我台灣小吃, 未食, 不過佢話好好食架


就係咁............我地就落左訂..........
雖然幾時影, 唔知, 應該會係7月, 因為只要4日既時間
要搵日可以射波再加紅假, 7月1日, 好perfect~~~~


咁岩係正佢旁邊有我一直都睇住既婚紗.............
我覺得好靚呀, 咁岩係我鐘意既款, 不過要去試下先知~~


睇攝影呢一區吹左好耐呀, 搞到冇時間去睇酒席果d
快快手去目標地點拎左d 傳單就走lu


返大角咀晚餐



同場加映, 邊個最可愛? hahaha





沒有留言:

張貼留言