2013年2月15日 星期五

喪食狂買曼谷 -- Day 1 Terminal 21

2013年1月10日

Terminal 21 係一個新商場, 樓上有酒店tim
原本我地係打算住T21酒店架, 點知.........竟然冇位
agent話因為T21 係新酒店, 而且佢比出唻既房好少
所以要book 一定要快wor.........(雖然我短期內都應該唔會再去泰國)

佢叫做terminal 係因為佢設計到好似一個機場咁
再帶你去唔同既地方........
老婆叫我影toilet, 因為佢話每個toilet 都唔同design wor~

好大部即影即有呀~ 呢間係專門店, 我見到好多唔同既顏色
價錢就同香港差唔多~

一上就上到5樓先~ 呢到係hollywood~ 係賣電器既~


4樓就去到san fran, 金門橋~ 先影一次, 就唻去真架喇~~~~(好緊張)

仲有san fran cable car~ 都幾大部架, 不過就唔可以入去, 因為佢係空中的~

係我影緊相既時候有個妹妹係我隔離走唻走去,
我見到咁咪叫佢一齊影lor~ 佢好得意呀~ 真係笑得好燦爛wor~ haha

3樓去到LONDON~

日本街~ 但唔係賣日本野

去到地下, 比我.........比我發現左小老板專門店呀~
立時衝入去...........(鐘意小老板既係一定唔可以錯過)
我係十分鐘意食小老板架, 佢仲有好多香港冇既味道呀~~ hehehe
你睇我買得幾開心~ wahahaha
不過價錢就同香港差唔多呀~ b40一包, 者係大約hkd10包


旁邊有間boots, 但本人對泰國watsons 冇興趣
而且香港都有分店喇~........

行完T21 既感覺係..............都有d野行, 佢係好多小品既店舖
者係好似九龍灣淘大果d咁......當然呢到大好多喇
最鐘意佢間小老板專門店
 (我係其他地方真係未見過....big c 都有得賣, 但唔夠佢多)

我地一人買左2大袋.....所以決定tutu 返酒店先~
去之前老婆問我驚唔驚搭tutu, 我話唔驚...
openarea 驚咩呀? 佢會車得我地去邊, 最多咪跳車~

最後tutu 就變左我地呢幾日既主要交通工具!!!



一路飄移一路自拍~ haha



 

1 則留言:

  1. 坐tutu車洗唔洗講價? 人頭計或是全車計?
    [版主回覆02/21/2013 17:14:42]要講價架, 佢開幾多, 你就CUT 一半, 唔洗驚唔好意思!!! 唔滿意就走....大把tutu! (全車計)

    回覆刪除