2013年2月21日 星期四

喪食狂買曼谷 - Day 1 T & K

2013年1月10日



上回提到我地返左酒店因為拎住太多野

係酒店hea左一陣之後就出去食飯



由於酒店係有free wifi,



所以我旁邊果位就不停咁wechat~



我都唔輸, 打左個skype~
haha~



香港年青人已經唔可能冇左smart phone~



入返正題先,
T& K 係我地今晚晚餐既目標
又係因為旅遊書話好食既泰菜~
T & K 係位於唐人街, MRT 去到Hua Lamphong 再跟人潮行就岩架喇


呢到唐人街好多排檔, 不過好多都係粉麵, 邊食到咁多
有D係生果


去到老婆(&旅遊書 again) 話要食既燕窩
話好抵食? 其實我唔覺


本身我係香港唔會專登買唻食, 女人食太多唔好, 對身體無主要既益處
雖然佢冇魚翅咁唔環保, 不過我都唔會食太多
anyway~ 我地2個叫左一碗唻share~
呢一碗要bt 200, 者係大約hkd 50, 唔係燕窩, 只係燕碎~
我真係唔多知價, 不過我個人覺得一碗燕碎hk$50 真係唔太抵
味道? 咪冰糖味lor~


唐人街好多手信店呀~


香港人必逛既..............(我唔記得左個名XD)
又買到一袋2袋, 其實我成大半個gip全部都係野食! hahaha


終於去到T& K, 要等位呀~ 不過佢有2層, 仲有街位
但係我地可以坐到入面........


環境都算係幾惡劣, 地下十分DIRTY, 好多小小強陪食~
不過算喇~ 出得唻行都預左~

可能係香港旅遊書介紹既關係,
好多好多香港人, 搭台既係香港人
對面台係, 斜對面都係, 我好似去左香港既泰國菜館

出到唻呢d咁"地道"既, 當然要beer beer 佢喇~

生蝦........唔~ 好普通, 唔係特別新鮮, 唔爽口的~

左面果個我唔記得左係咩, (因為唔係我叫) 不過呢個好食
老婆話香港好少地方有得食~ 佢就咁洽都已經好好食~

煎大蝦, 呢到d招牌菜~
果真係好好食, 同今朝食果d 差勁遠~
有蝦肓, 肉係非常彈牙, 十分新鮮~ 好好食~!!
不過有少少貴, bt300 5隻~ 不過好食都唔緊要既~

食完出去行下, 就遇到驚世甜品~~~ haha
係泰一定要食既香蕉pancake~


佢脆脆既外表, 再+上軟滑既軟心~
甜甜既奶油再搭上蛋既咸味~
真係令人一試傾心~~~~~~~~~

我地仲要唔係即食, 坐車返到酒店再等多一陣先食
即食咪好食到震?! haha


the end of day 1

沒有留言:

張貼留言