2013年3月4日 星期一

三藩市西雅圖 - 序

 
 
今日要返工喇,
呢個旅程真係十分難忘, 好多野都好難忘
第一次去亞洲之外既地方
飛機delay左一整天, 要濟留香港機場一日
三潘市既陽光係幾咁燦爛, 天空幾咁藍
第一次住hostel 個情況係咁惡劣
YOSEMITE 大自然真係好神奇
第一次睇雪就係美國!
pier 39真係好靚好舒服, d野好好食
原來美國出境係嚴過入境......
西雅圖的天空果然係灰色既
第一次去美國clubbing~ haha~ 感覺好正!!!
第一次正式做好朋友既姊妹, 就係要飛10幾個鐘去attend
FRANCES 既婚禮, 雖然簡單, 但好幸福
但係可以咁遠飛過唻同你完成呢個project真係不得了~




美國呢一個地方唔係好值得我留戀的,
可能美國野真係唔太岩我,
每日都係食麵包, 我終於搵左一日去食中菜
我地要搵左一日去食日本野.....hahahaha
我十分非常排住香港既茶記.......唔離開唔知都會home sick~
佢d brand 都唔係話太岩我架ja~ 不過都有買到野wor
因為多數美國brand 都平香港30 - 50 % 不等
今次個旅程真係十分十分既好玩!



十年既簽證, 下次我想去vegas 同new york~

因為要等mandy 佢地返唻再比相我,
要等等先可以打遊記....

沒有留言:

張貼留言