2013年3月18日 星期一

三藩市 DAY 1 & 2 - Delay no more, 安全到埗

我雖然未拎到Mandy d 相, 不過已經等唔切up哂自己d相, 寫住先喇,
因為我真係太興奮喇~ woho~

2013年2月23日

其實第一日唔算係美國之旅, 不過都係一個體驗
有點兒騙了大家入唻既成份.........wahahahaha
如果想睇美國大家可以先走為敬

我地坐12點半既飛機, 10點半左右已經到左機場lu
搵check in 出境都幾耐, 入到去, 食翠華都係得返20分鐘.......

好喇, 我地上機喇, 香港人要影既牌,


UA, 我會永遠記住你!!!!!!!!!


佢話12點半飛, 12點半我地仲係出面等緊BOARDING, 由於大家都提醒我地UA D野好難食
所以我地買左杯麵, starbucks 麵包上機.............勁多野食!
呢一刻仲係好興奮, 下一刻就嬲到爆炸

話說我地係飛機等左一個鐘, 佢話d機件有問題要換~
ok~我等lor~ 等多一個鐘, 又話搵唔岩又要再搵.........又等一個鐘
其實係我地等既過程入面, d 空中服務員都算係咁
佢都有比下水我地, 派下nuts 咁
不過我地等下又一個鐘等下又一個鐘.........已經等左4個鐘....
最後.............佢竟然話由於機組人員工時已經過長
我地會安排明天呢個時間再飛..............omg~~~~~~~~~~
佢話安排好酒店比我地, 唉~我想去美國多一d!!!!!!!!!!

之後都真係幾神奇, 一點兒混亂都冇
大家都好有咁去拎hotel voucher, 好聽地勤既指示
大家都冇咩怨氣, 呢個就係香港人外國人同大陸人既分別
雖然大陸都係delay大王, 應該都習慣

我地就立即打比保險睇下有得冇得claim
最衰係我地book 左明天既美國local tour~ 打亂哂我地個計劃呀
好彩最後打長途去改日刺, 好彩佢又比我地改到ja......
呼, 如果唔係真係好唔抵.......錢或者可以claim到, 但去唔到就唔知幾時架喇ma 

我地落左機.....等緊hotel voucher, 佢竟然同我地講, 如果香港有屋企可以返屋企
我地一致覺得睇下佢賠咩酒店...最後係機場富豪, 梗係唔走喇~ 去機場都幾遠架, 你估玩呀?


但個問題係...........佢唔比返d行李我呀衫都冇得換, 底衫褲更加唔洗講喇.....唉~

我地去酒店排隊拎房.....搞搞下, 搞到5點幾.....話說我地是10點幾已經唻左機場的....
呢個經驗真係難忘喇!!!!!!

係酒店休息左一陣, 已經6點幾喇.........佢好彩係包一餐既, 我話說已經冇哂港幣係身
個buffet 都算係咁, 我覺得佢平時邊有咁多人, 如果唔係因為咁....


由於我地都唔想浪費左呢一日, 我地係機場行左一個圈, 仲上左去觀境台,
平時要$架, 但我地去到可能夜瓜...都冇人睇住...原來夜晚係咁靚架wor~
仲去睇左一場戲tim~ 係咪好勁呢?! hahaha

第2朝我地又要再check in一次, 但由於有2班機既人,
等左勁耐...............


成功上機, 成功起飛果一刻真係好鬼感動....................

第一次搭長途機, 原來都唔係想像中咁難受, god bless me 我又訓到覺
最估唔到係UA 長途機竟然冇個人電視?!!!!!!!!!!!!!!!!!! 有個大既
好彩我有帶ipad, 睇下玩下, 傾下行下食下訓下, 好快就到喇~~~~~~FINALLY!!!!!!!!!


立即跳上機場快線...........

訓得都算足, 一D jetlag 都冇呀~ 好勁呀我地~
不過早上上機, 去到又係早上, 冇咁易jetlag~

搭左30分鐘車到左dowtown, 就去搵我地既hostel
我係hostelworld.com 搵既, 不過個環境都幾破舊下..
而且佢係係斜路上, 聽講好多平既hostel 都係斜路架,
san fran既特色............

我地唻緊幾日既蝸居!!!!!!!!!!!


我唔打算開名喇, 因為佢一唻地點唔好, 房唔好, 仲要冇笠.....雖然就好平,
不過呢個價都唔係抵
我地住3樓...............真係辛苦哂HOWARD, 邊個叫我地得一個男仔 


終於都可以真正呼吸一下三藩市既空氣!!!!!!!!!!!!!!!!

我真係覺得世界好大, 我真係好細少...........我決定可以既話, 去多d世界唔同既地方~~~~

好喇, 下一篇先係正式既遊記喇,.........

沒有留言:

張貼留言