2013年3月15日 星期五

喪食狂買曼谷 Day 2 - Siam, Mango tango


2013年1月11日

上回講到, 行完Siam ocean world,
返返去行街lu~~ 老婆帶左我去siam square
其實siam square 就係siam 站下面....呢到好似花園街咁,
但唔係一條直街, 係一個area~ 好多野行架


我本身有幾張siam sqaure既相, 但比yahoo食左.....
我都幾recommend大家去, 因為佢買果d野都幾普通, 但好好行
行行下, 又會見到想買既野架wor唔知點解......haha
真係好似花園街架, 間間鋪都好似差唔多, 但其實唔係lor~ haha

行行下, 竟然比我發現左Mango tango
有人打算搵既, 點知唔洗搵wor~ 你都唔好問我係邊喇,
我都唔記得, 因為係行行下見到既~

去到果時都9點幾10點, 聽佢講好似就唻close~ 但要等位
佢比我等就得喇


其實好快就有位喇.......雖然得好少位......

因為我地貪心, 所以叫左一個咩都有~
你估下最好食係咩呢???

最好食係果個sticky rice~ 仲有個鮮芒果!!! hehehe, 真係甜到入心呀~
果然係名不虛傳呀~~~

行返果去新開既siam center........
行到入去, 個感覺周圍都好熱鬧, 又有info 專員
仲有明星tim~ 又有dj 打碟, forever 21 仲話grand opening tim~
(返到香港先知, 原來2013年1月11日, 係siam centre 重開既日子~wow~ 叻呀我地)


新既siam centre 真係好靚, (雖然我冇去過舊既~)
而且好好行呀, 又有好多野食~ 講真有少少似香港商場
因為大部份既fashion 品牌香港都有
forever 21, it, izzue, b+ab.......
係d食店特別一d~

其實老婆入唻係想搵 BIG APPLE~


一間donut 專門店, 搵呢個榴槤domut~
佢真係十萬個好彩, 因為佢得返一千零一個......
鐘意食既榴槤既會好鐘意食, 因為係d cream 係好榴槤架~~ 好香既~

仲有其他味道既~

我叫左3個其他味道~~~~ 冇咩特別, 所以我都唔記得左...=_=

行返出唻, 見到行緊商場fashion show~ 行下又企下, 幾搞野~
香港可以諗下! 幾吸人眼光..........


由於今日係grand open, 所以收12點, 平時唔係架~
我地行到11點先走..............hahaha

係時候去big c shopping 喇~~~~~~~~~~~~~~
可能今日係星期6 既關係~ big c 門口有好多地檔
有人睇中左一個專幫人畫樣既公仔!!! 又幾得意既~~


BIG C SHOPPING TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


其實去shop 都係買左好多野食........冬陰功杯麵呀~
我見到有香港人買左一車.............我幾驚冇得買...
好彩big c 好叻, 放左勁多係到...!!!!!!!

我地2個人買左2車者,,,,,,,,唔係好多呀~~~~~~ hahahahaha


我地拎住咁多野打算搵的士搭, 點知係big c 門口都幾搵的士
而且好多tutu 司機搵我地, 佢地一開就b200....傻架
最後叫到b100佢.......我地都係唔制...
忽然有一個走出唻話b90 ok? 其實平b10真係好少架ja
不過果一刻已經唔想再搵喇~!! 殺~~~~~~~~~~~~

返到酒店累死.........

沒有留言:

張貼留言