2013年3月13日 星期三

喪食狂買曼谷Day 2 - Siam ocean world

2013年1月11日

我又要講, 有睇開既人都會知我去一個地方都會去佢既水族館先安落
泰國都唔例外架~~~

呢個水族館係係商場入面架.......而且係SIAM
所以都幾方便~ 就係叫siam ocean world 喇~~~


佢其實好細, 佢都有package 買, 幾多錢唔記得左, 應該係200港紙左右
包入場票, 玻璃船, 5d影片, 魚仔咬腳(我地最驚), 小食2份(popcorn+ coke)

一入地會串過一個昆蟲同爬虫類區......好嘔心
之後就直接行去睇我最愛既企鵝仔


睇完就到左餵鯊魚既時間喇~~~~~~~~~


睇左10分鐘就開始覺得唔多對路
佢有2個人入左去冇錯, 不過佢所謂既feeding shark,
就係咁細盒入面放d魚仔.....之後佢地不停咁係個盒上面游唻游去=_=

之後完都係咁, 我地呆左.........做過什麼?! 好彩唔洗錢


起初我地見到呢隻水賴, 仲係到諗佢地做咩推哂係個排水口呀

行去另一面就見到
原來佢係一隻貪食既水賴, 佢想拎呢個蘋果呀
佢好努力架, 佢d 兄弟當然都有幫手喇.....雖然都幫唔到幾多
不過有陪住佢lor~ 幾好呀
我地行左1個幾鐘左右喇, 走既時間去睇睇佢, 佢仲係到努力緊
加油呀~ 唔知佢最後拎唔拎到呢?

去左睇餵企鵝............佢地好乖呀~唔會爭架

排隊去玩玻璃船~

其實好流架ja, 係佢個大水箱上面行一個圈~ haha,

唔講野既guide~

都唔係好大......好快玩完~
但因為老婆唔識游水, 佢勁驚.....有咩好驚....唔驚
我地好少少架喇, 有多d魚睇, 因為我地船有人買左d蝦餵, 咪好多魚過唻lor~

去睇所謂既5d, 內容係小王子搵玫瑰
而且佢d 5d 係一d 都唔d, 不過都有幾個估唔到比佢震一震, 嚇一嚇!
但個3d 小王子都ok好睇架~

去完已經6點lu, 我地出去搵野食
係唔知食咩之時, 老婆就話佢之前睇過一間食水晶粉....ZOOD noodle
地方係邊我唔記得, 不過一d都唔特別, 大家都可以唔洗搵喇


泰國最難飲就係凍ot, 因為佢係青o, 記住唔好中朝

呢個就係所謂既水晶粉....個牛肉湯底好流, 個粉好爽口, 而且好少........
食完唔好話唔夠飽, 係一d飽既感覺都沒有...(我太大食?!)

pangtang, 又係好細.....佢d野好mini呀~ 呢個我地又揀左水晶粉...失敗!!!!!!!

記住佢, 唔好去呀!!!!!!!!!!!





沒有留言:

張貼留言