2013年3月5日 星期二

佐敦 - Ramen Champion

舊POST一篇, 日子都忘記了
去美國前既某一天............hahaha

我同俊仔都係愛拉麵之人
去日本可以日日都食拉麵唔會悶架~
見佐敦開左間拉麵champion, 就去試下
佢係位於恆豐中心地庫, 地鐡站一出就係喇
其實呢個拉麵館應該都有令恆豐有少少返生
可惜我就覺得佢marketing 做得唔好
因為呢個館, 一出地鐡就係, 完全唔洗經過佢商場d店舖
咁有冇都對佢地冇咩分別....可能人流會多一d 瓜.........
anyway, 講返正題先

佢叫champion 係因為佢入面會有6間由日本入口, 唔同既拉麵店
以每一個月既sales唻決定邊一間唔可以再留低, 再入一間新既
個concept都幾好呀~ 有競爭先會有進步



一入去, 會有人比一張卡你,
果張就係你既買野卡, 想食咩就"嘟"咩就得!!! 食完先比錢~ 都幾方便~





有一樣野就唔係人人都可以接受得到
就係佢好有日本既氣氛,
日本既街頭又係有好多sales 會拎住個menu 不停大叫
呢到都係...........係一行過去就會不停sale...
而且佢地講日本, 感覺好日本呢........haha~ (都有廣東話店員既)
唔好既地方就係, 你買返野, 坐係到食緊野既時候就會覺得, 佢地好嘈..........

我地一人係唔同既拉麵店叫左一個麵
佢係會比一個拎野鐘你, 有得拎就會嘟你....都係日本咁喇~

俊仔叫左果間 五xx, 唔記得左個名...


超粗麵, 好硬, 但個湯底都ok~ just fair~ not my cup of tea~
 
我叫左另一間話好出名既沾麵,
其實唔係唔好食, 只係我唔鐘意食佢個味, 太面豉, 我唔鐘意呀~
好知叫佢個麵要軟d, 又係太硬 (個人鐘意食軟面only) 其實鐘意既人會覺得剛好~ 

餃子就very good喇~
 
食完就拎住2張卡比錢喇~


試左呢2間都覺得麻麻地, 下次試其他!!!!

同時加映, isquare panda!!! 好肥呀你~~ haha

 


沒有留言:

張貼留言