2013年3月8日 星期五

喪食狂買曼谷 Day 2 - 水門雞飯, icedea

2013年1月11日

其實曼谷比我既感覺都幾似香港
可能一唻因為多好香港人....除左有d泰文之外都幾似....

今天一早, 每天都有8小時訓覺, 正!!!
食個早餐先, 估唔到佢個早餐都幾正~~~
多士, 甜包仔, 生果, 蛋..............


juice 都有三款

好好味~ 仲有杯好好味朱古力~
不過早餐我都唔係食好多野....

食飽就出發喇~~~~~~~~~


今日既目標係水門..........水門係一個shopping 既地方
有好幾個shopping mall, 仲有間big c , 行到你傻~

central world~ 主要係賣high end product~ 不過都有間naraya 係入面~
(不過自從香港有左之後, 都已經唔係咩大境點喇, 價錢都唔係差太遠...)

係central world 呢個門口直行就見到四面, 雖然我唔知佢呢個係咪正宗果個
因為我地2個都唔會拜....因為一定一定要記得還神, 如果唔係你會好慘....

再向前行就會到左PLATINON~ 我地超愛呢個地方~ haha
因為呢到就係新之城同旺中喇


佢左右有2個商場, 一個細d迫d既, 好似旺中, d野都平少少
另外一邊大d, 貴少少, 就好似新之城喇~ hohoho
但2個商場都係賣衫架, 仲要好平架, haha! 我地好開心呀~ 
(小心都有好多淘寶貨架) 


去水門, 點可以唔食出名既粉紅色衫水門雞飯呢.......
我地去問個information, 佢叫我地一路直行
但我地唔知, 就轉左入去, 因為我地見唔到有路行
原來佢意思係叫我地行出馬路 =_=
搞到我地迷左一陣路, 好彩呢間野出名, 問人一定知

要認住粉紅色衫wor~


lunch hour 唻到, 好多人.........open area 好有風味~

泰文通告, 唔識睇wor........

呢2樣, 我估先係呢間雞飯出名既原因
個豉油, 佢應該有特製過, 真係好好味, 唔咸仲甜甜地, 但又有好想既咸味~
湯, 就咁睇好普通, 仲要係個咁熱既環境之下, 其實一d都唔想飲熱湯,
但唔飲你會後悔
佢有好雞味之外, 有少少辣辣地, 十分開胃, 我地2個係飲哂架~

我地叫左半份雞+一份雞飯.....
佢有得比你揀brest 定 leg 架, 記住揀leg喇, 雖然貴少少
好認真咁覺得個雞好普通....但就要沾豉油就唔同哂喇~
個油飯都幾ok~

點都一定要爽YY, 因為真係好熱, 迷路之時已經成身汗~~

食完雞飯, 我地又搭tutu 返酒店喇,
因為買左好多戰利品呀~ hohohoho


之後就去搵係酒店附近既icedea,
其實siam 都可以行過去, 係siam discovery 過少少 bangkok culture centre 入面
我知道呢間野係因為之前既千奇百趣,
呢間唔係總店, 所以好多總店既特色野都冇既


但係佢d 雪糕都會有好多special taste架~
呢個mango sticky rice 真係超好食~

好得意既台台椅子

半張台..............


一定要去試呀~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言