2013年4月1日 星期一

復活節精選 -TINANIC 100週年展




2013年3月29日

今個復活節有4日假期咁多.....做咩好? 其實都好忙~
去左澳門呀~ 不過可能4日太多, 好多人都揀出埠, 澳門既香港人唔多呀~ 出奇~!

我地一早上網訂左飛, (明明好多船都係FULL 既, 唔明D人去哂邊到?!) 都要12:00 先有位
有人打算當日買.....聽聞黃牛係hk$300一張單程~

一小時既船程真係好鬼快就完喇~

我地第一站就去我既今次唻既主要目的之一,
TINANIC 100週年展 (已於2013年3月31日完結)
位於威尼斯人酒店,
我真係超好彩, 因為佢仲有2日就完. 而我竟然趕得到~~~~


好喇. 等我講下我對TITANIC既著迷程度喇
由1997年第一次入戲院睇titanic 之後, 就鐘意左
屋企有vcd, 以前一有時間就唻出唻睇
10幾年, 電視播我又睇, 之前戲院重播我又睇
大大話話睇左十幾廿次, 有多冇少
睇到識背架喇我~ 所以真係十萬個開心可以唻呢到~


當年tinanic 出航既報導~ 好件事架, A1呀


船長, 因為佢既錯誤判斷而令更多人死亡

BOARDING PASS~

上船喇~~~~~~~~~~~~~~

好靚既走廊

頭等

認唔認得呢到呀? 就係ROSE 第一次約呀JACK 食飯等既地方
我一唻到呢到, 我就諗起呀jack 企係到, 伸手接rose既情況! 浪漫到暈
雖然係MINI 版, 但我真係十萬個興奮呀~~~~~~~~
可能展覽去到尾聲, 冇人我可以狂影~ YEAH!!!!!!!!!!

著迷!!!!!!!!!!!!!


you are my jack~~


再唻就係3等倉, 果到寫住, 3等倉既價錢 = EUR 20, 相等於依家既US$ 900
嘩~ 唔怪得呀JACK 當時有2張船飛咁開心喇
依家既HK$ 7,200 一張呀~~~~ 超貴~ 但只係訓呢D床......


3等倉比人鎖起既門............好SAD 呀~~~

oh no~~~~~~~~ jack~

再行就見到甲板..............出面係扮緊滿天星架~ 幾靚架, 可惜影唔到~
我仲有大叫, there is an iceberg~~~~~~ (hahahahah果到冇人...)


開始進入警告時刻

我一路睇, 個腦不停既播起 "every night in my dream, i feel you i see you......."
佢仲有個好詳細既時間表由titanic 撞冰山到人們被救起
係用左4個小時..................tinanic 只係2小時已經成架沈左
我一路睇一路諗起電影入面既一幕幕, 第一次睇既時候已經喊到好慘
依家睇文字, 再加上佢不時有d死難者既相, 我真係好心痛.......
有2000幾人高高興興上船, 最後只有700人生還.............


最後有d電影既道具,
雖然呀jack n rose既故事唔係真, 不過tinanic 真係收藏左好多個不同既愛情故事


the ocean heart~~~

送上一張borading pass, 真係好靚, 每一張都唔同架
佢有唔同既名同身份, (都係有上tinanic既人) 我地一個係住頭等倉既maid~!
一個係crew member~ chef~ 超鐘意~


不枉此行~!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言