2013年4月7日 星期日

喪食狂買曼谷 Day 3 - 翟度翟市場



2013年1月11日




我地酒店係NATIONAL STADIUM呢個站, 我覺得都OK方便
一落樓就係地鐡, good~

翟度翟可以有2個出口, 一個係mrt既mo chit, 一個係bts既 Chartuchak park
2個當然係唔同既地點喇
因為翟度翟太大, 你最好就一早上網睇定個地圖, 睇下自己想行邊個area再決定邊到落車

http://www.chatuchak.org/map/chattuchakmap.jpg

佢大致上就分clothings, pets, gardening, deocrations, foods, books.....
主耍有興趣既當然係clothings 喇~ 不過佢都唔係集中既, 所要周圍行下都ok
星期6, 日先會全面開放架~~


我地係chatuchak park 出, 之後出左橋之後, 
都有少少地檔行下~ 


佢好多唔同既soi, 者係街......
不過行唻行去, 好易迷路~ 抬頭睇睇自己係soi幾會好d
入去時拎張地圖方便d......


不過我地主要都係行soi 12-23........來來回回
行到累又坐低飲下野


涼粉?!

冰條, 正!!!!!!!!! 汽水味~ 

街邊都好多野食, 唔會餓親你, 包你有力氣繼續行
右下角個女仔已經支持唔住喇 XD

我地揀左呢間食LUNCH~

PHAI THAI~ 我覺得泰國D phai thai真係好細碟.....男人一定唔飽先喇

唔記得咩河~

仲見到有mango sticky rice食, 呢檔好好食wor, 
好多人排隊架, 不過90%都係遊客
e, 你好彩喇, 我影到個soi no, 係soi 6 大街入口~~
mango 超甜~~~~~~~~~~ hehehe


仲有好出名既棷子雪糕, 超多人排, 
所以你冇理由會搵唔到.............

佢好細心架, 見d人排隊, 佢會比杯棷青你飲下先~ 
呢個雪糕又真係幾特別, 唔怪得咁多人食~


店舖排住行街都冇咩點影相.....haha
行完街好熱, 走返去mrt 站, 巧遇最愛~......







沒有留言:

張貼留言