2013年4月15日 星期一

喪食狂買曼谷 Day 4 - seafood market 被鋸

2013年1月13日

今日去呢到係預左豪食既, 不過感覺就唔係豪食, 係比人鋸多D
我地2條水魚落左BTS....仲要行一陣就到架

起初當然唔知自己係水魚喇......
我地2條蠢魚遊到入大魚個口,有好多人出唻service 你 


有人帶位喇.........
先係有左自己個table no 先~


之後仲有專人帶你去揀海鮮..........
(其實咁多人服侍你都應該知道賴野先係XD 好似比人夾住唻千咁lor)
lobster...........b3550/ kg.........者係800幾....用kg....好奸呀


千人專員.....

琵琶蝦, 我地揀左2隻, 一人一隻呀~好大隻架~~~

仲可以揀生果同菜呀~ 其他你想加係d菜入面既野

要左2個棷青
因為佢呢d冇價錢, 而且佢好似supermarket咁
用架車揀野, 之後一次過比錢, 係會完全冇左買左幾多呢個concept~

我地車野其實唔係好多

千人專員會帶咪你去比錢架,
當然喇, 要負責到底架ma~~~

我地買左2隻琵琶蝦, 又魚, 魚生, 菜, 2隻大蝦, 2個大棷青~
只係材料都要bt 4,000者係hk$ 1,000左右
我當下個人呆左.............(omg 上左賊船, 依家先知真係太遲)
我估我係西貢咁食都唔洗1000喇.......

你返返位之後就有人唻比個整法menu你~
你玥揀點整喇~ 其實都係果幾樣
steam, fry, deep fry, spicy.....


魚生就真係麻麻地


菜ok喇~


果時已經1月中, 仲係聖誕裝飾!!!!
其實呢到一睇就知係做遊客生意......


個蛤我地揀左spicy fry~ 都好好食wor, 同平時食果d 豆豉既食法又唔同既~


大蝦就係cream baked~ 隻蝦真係超大隻呀~~~
係好新鮮既, 雖然佢係貴, 不過的確真係好好食既~
超級彈牙~~~~yummy~


又魚我地就grill喇, ok wor唔會好dry~最好食係佢個source lor~ haha
醱醱甜甜好開胃~~~


主角唻喇..............
琵琶蝦...........garin steam 超新鮮, 而且佢個蝦味仲係到
仲好彈牙, 又大舊肉, 唔係流野!!! 十個讚~~~~ 


我地清得哂呀~~~~~~~~~~ 好叻呀! 因為真係好好食呀~~~



食完當然要再結多次賬喇,. 整都要錢架ma
比多bt1500
者係呢餐total 係bt5,500 = hk$ 1,375

雖然佢就係貴............而且有比人明鋸既感覺
不過真係好食既.................
但係好真心, 我覺得泰國一定唔係只係得呢間~
所以去唔去, 你地自己諗喇,
我就一定唔會再去喇!!!!

沒有留言:

張貼留言