2013年4月7日 星期日

復活節精選 - 澳門九如坊





2013年3月30日

本身想去珠海食海鮮既,點知佢落雨無船開
唔緊要!我地留返係澳門食

我提議去九如坊,因為我次次都食唔到!
我地12點3去到要坐出面,
唔緊要!過多3個字,另外兩張都坐咪
佢真係出名到,我不停見到人入唻


睇睇個menu都唔係話貴到飛起,
平均80一個小食,150一個main
Lunch就好似貴左少少!但一樣咁多人

佢會先比個麵包你,我就覺得麻麻無食哂,估唔到之後有用!哈哈!



芝士燒茄子,好香芝士,茄汁好出,
個茄子仲啖啖肉,無騙人!好食!仲好大條
未試過用刀食茄子架!哈哈



叫左個招牌焗鴨飯!唔係講笑!超好食!
鴨肉係飯入面又唔鞋,上面蠟腸咸香配飯一流!非常值!



最後海鮮焗馬介又,個汁又係咸左少少
不過用唻配麵包真係一絕!十分愛!有魚有蝦有尤魚!very nice!




雖然結脹每人200,不過真係食得好開心呀!嘻嘻
 

沒有留言:

張貼留言