2013年4月2日 星期二

復活節精選 - 澳門樂悠遊

2013年3月29日 + 30日

去完TITANIC 展, 就去新既金沙城睇下喇, 反正係隔離
原來佢地係同一個集團, 有條橋可以直通, 仲可以去到四季酒店tim~ (好似都係新既)


果然你都預左係冇驚喜架喇, 佢都係名店處處.....唔係我地行既

我地上左佢3樓個food count 食少少野
行左個圈......嘩~ d人野貴到飛起
一個牛肉麵要$75, 最普通既小籠包, hk$48 , 5個.....洗唔洗??

咁咪食個喇沙lor.......好彩都ok...唔係難食~

佢好似mgm咁, 有個好大既花園, 不過呢到就冇MGM咁靚喇

真係有d娘tim............

叫做到此一遊算喇, 應該唔會有下次喇~

去返mgm喇, 因為我地book左mgm既盛事buffet,
好似好多人食架, walk in 一定冇位既~ 我一早book定架喇


佢開左個樓梯呀, 我好鐘意呢條樓梯架, 可以係到影相真係好喇~~~ hehe

講返盛事先, 我都冇留意自己冇影相tim~
因為約左俊妹同佢男友一齊食, 所以一路食一路傾, 都冇影
而且最緊要果樣野係佢原來得個樣, 唔係好得
佢係有龍蝦, 蟹腳, 生豪, 黑毛豬,
不過最好食係生豪, 真係超鮮甜~~
龍蝦, 蟹腳就麻麻地, 黑毛豬都好食~ 好似prama ham架~
其他熱食都少, 都算少野食, 所以都冇下次喇應該!!

食完去酒店lu~ 今晚住16蒲~~~ yo~


我真係幾鐘意.....佢話佢upgrade左間房比我~ 張床都幾舒服

最鐘意佢個toilet.......... 有分開既企沖同浸浴

不過佢係玻璃窗, 有curtain可以放下, 唔洗擔心

係用loccitane 架........好豪既感覺!!!!

最正係可以一路浸浴一路睇電視...........想試勁耐架喇~~~ hohohoho

我地房望住海? 對面就係珠海~

本身係打算去珠海食海鮮架, 不過我望左架船勁耐都冇見佢開過
正常係15分鐘一班架ma........ 可能因為落雨cancel左,
算喇, 我地留返係澳門喇~~~

去左新馬路搵食.............16蒲行過去好快架ma~
復活節玫瑰堂有開..........

大三巴

真係影過唔知幾多次喇..........hahahah

食咪lunch 九如坊就走喇

見仲有少少時間, 去mgm 賭場玩下機機先
竟然可以win左少少錢, 見好就收喇......
行過去去文華東方high tea~~

走果時大雨到痴線, 我仲以為會開唔到船tim呀~ 好彩返到香港ja
但香港都係咁大雨................


沒有留言:

張貼留言