2013年4月7日 星期日

喪食狂買曼谷 Day 3 - Joom zap hut, center point spa

2013年1月12日

行完chatuchak 都唔係好晏, 因為佢都唔係收好夜, 
d野6點就收架喇

搭返車去chi lum, central world 再行過.........hehehe 
我地大大話話行左4次.....有2次可能係經過


今次去左隔離zen行, 我都係鐘意日資百貨架喇~
去試下個個都叫試既swensens 先.........


一人叫左一個.............感覺係, 覺得麻麻地
並唔係好食到要再食同再食既~


有naraya~ 不過係香港開左我對佢都冇咩感覺!!!


6點, 想食個早飯, 但又唔想太飽.....因為book左spa
我地去打邊爐喇.......hahahah


呢間叫冬陰功湯底, 但其實一d都唔辣, 
仲係超力米粉既湯底味.........者係好重味精味~


佢點菜果張紙係全泰文呀~好彩有個有圖既menu~ 對雞腸中......


之但係我地其實係叫左個set, 由於唔想食太飽既關係
都冇加其他野~


幾片牛肉, 一碟菜, 唔追加真係唔會太飽

食緊超力米粉!!! yoho~

有人叫左個木瓜沙律, 我不嬲都麻麻地, 所以冇意見

食完野本身想返酒店放底野, 不過見冇咩時間就直接去spa喇
我地book左8點, 我地8點到架喇
join左個4hours plan, 好爽呀~ 
由8點做到人地收哂工~ 我地最後走呀~


center point係好多人都介紹既, 價值ok, 服務ok~ 地方ok~


佢會先比你揀左自己鐘意既香油先~~~ 我係揀左naomi lor~ 

入去就為你洗腳.......再唻就係foot massage, 一時間做左公主呀!!!!!!!! hehehe


我地2個女仔比左間couple room我地, 



做完哂全套, facial 都做咪已經1點鐘喇~.........
打的返酒店, 真係爽yy

今日去到第3日就影下呢個手信床喇........hehehe~ 
竟然有一半都唔係自己架lor~




沒有留言:

張貼留言