2013年4月8日 星期一

喪食狂買曼谷 Day 4 - 翟度翟市場 again食物篇




2013年1月13日

由於太大喇呢到, 所以第2日, 我地又唻到呢到喇
我地噚日行左一半, 今日再行果一半,
其實有4分一野都唔係好岩我地行既
果d傢俬呀~園藝呀.........

今日都係咁多人.............仲係咁熱..............


今日我地目的竟然係食食食同食........haha
因為我地唔敢食街邊果d野, 但又好想食泰國地道既野食
咁你就唻chartuchak 就岩.......雖然冇冷氣
真係好有"風味"架...........hahaha

呢個係青咖哩米粉.........好出奇地好好食呀!!!!!!!


呢個就普通左d,

佢地泰國果d餐廳多數都會有呢d野任食架, 一定都唔慳.....
我只係食左粒蛋.....其實唔敢食....因為佢冇野蓋住

我都話我地好大食, 泰國果d粉又唔知點解咁細個.....
轉個灣見到又食過喇.......................hahahaha

泰國好出名既魚蛋粉.....
加左魚露食, 真係十分thai 呀~ 魚蛋係潮州魚蛋, 都ok既~


街邊試既, 以為係軟, 點知好硬......好難食!!!!!

又行下街..........買下野, 今日買野唔多
可能心情唔同左瓜...hahahah

見到d單骨雞wing好想食...........又食lor~ hahahaha
一路行一路食, 幾爽~~~~~~~~~


行到我地覺得夠哂皮都已經3點喇........
已經行左好多個圈, jj market 都行咪lu~

走人~~~~~~~~ 幾多人?!


離開mo chit, 我地又返到central world~
呢個trip 第3次喇~~~~~~
今次目的係食TEA~~~~~ 冇錯, 我地又食!!!!!!!!!!!!

去central world就係搵呢間係香港都有分店,
但泰國總店既greyhound喇~


個經理好好笑, 佢可能見好多香港人,
問我地飲咩, 係唔係"凍o茶"? 佢識講"凍o茶"廣東話......
我地又同佢係到討論水晶晶同水蜜蜜既分別,,,,,haha

APPLE SQUACH......


SPRING ROLL~

好特別既5 SPECIAL TOAST~
起初我地以為係揀一個味道, 原來係5個都有~ 好特別
唔係香港下午茶有冇架呢?


我自己最鐘意係果個SEA SALT CAMEREL, 好特別既味道!!!!
下次再去食~~~~~~~~~

我好快又再去喇~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言