2014年10月20日 星期一

927 Big Day

籌備左2年, 終於都完成左呢個超級大project~ 一生人真係結一次婚好喇(彩)
真係超級多野搞呀~婚前一個月真係大壓力到呼吸唔到….訓唔到…..
但好彩我有一班好幫手既兄弟姊妹老公, 真係幫左我唔少架~

到真係big day 果日, 我真係輕鬆過現場所有人
輕鬆到個化妝師都問我點解我可以唔緊張? Haha 唔知呢
我之前planning, 果日我就咩都交哂比佢地理,我真係唔多理架喇….
雖然漏野既情況就梗係有, (果日最大既漏就係唔記得左拎件婚紗去男家, 搞到時間上有少少遲左, 但最後都當然解決到)
控制唔到既人都有(明明果d人有自已既工作岡位, 但唔見左人)…..但我都放開d, 冷靜d一定有解決方法~
而果日好多謝我一班兄弟姊妹既幫手, 可以叫好順利?咁完成左呢個project~~ 真係好感瀲~ 眼見果晚最開心既係我地既爸爸媽媽, 其實所有野都抵返哂

好開心係我未收到相之前收到呢一d 相, 係一個兄弟女友, 全程跟住之後幫手影既,
雖然唔係pro, 但已經可以解下我既睇相之苦

老公斑彩虹兄弟...........




呀伴娘個表情真係好正, 一睇就知唔係咁易對付喇!!!!! hahaa



攝影師要求咀住轉, 真係轉到我頭暈.............

我架型爆花車!!!! 出到銅鑼灣成功吸引途人既目光,
仲有人問, 呢架係咩車tim~~~ hehe



係伯大尼我換緊衫果時, 兄弟chok 住影,,,,,,,好想睇.....XD

爸爸帶我入場, 佢仲緊張過我, 律師教佢慢慢行, 
我話行慢d, 自然d得架喇, 佢就一路行, 一路係到數腳步 1, 2 , 1, 2.....
真係笑死我.......我話自然d得架喇......
我知佢係好開心既



我一去到酒店見到自已個backdrop 出現真係好開心~~~~ 因為同我想像中一樣咁靚~~
好多謝V8 不停咁聽我意見, 又比我改咁多次......

photo corner 果個魔天輪就成為左目光, 連我見到都覺得好靚
呢個係unexpected 既, 好多謝V8 借出呢個咁靚既魔天輪比我地
仲好細心咁印上我地既logo 同熊貓~

photo booth~ 雖然唔清楚, 但配合返個主題.........好靚~
我都見到photo booth 既重要性, 好彩有整, 當d人好悶唔知做咩既時侯
新人又忙影相, 咁d 人就可以去photo booth 影相......
再加咪pops , 咁就好好玩喇~~~


呢個小小candy corner 係我自已整既, 糖先已買, 樽都係~~
不過唔係好多人食.......haha~ 

全晚最鐘意呢個造型, 好elegant 好靚~~~
好多謝我既化妝師jenga~ 果晚個個look 都比人話靚爆呀~~


超級超級鐘意呢張相...................我的16位兄弟姊妹, rainbow 加上個backdrop
好colorful 呀~~~~ 個個都好開心~~~~ 好想快d睇到攝影師果張.......

唔知幾時有相睇呢?

沒有留言:

張貼留言